Site icon מקומונט גבעת שמואל

קרדיט - Pixabay

נהגים סומכים על רכביהם שיובילו אותם ליעדיהם, אבל בתמורה, יש להקפיד על תחזוקה נאותה של הרכב, שכוללת שמירה על המראה שלה, והקפדה על תפקוד תקין לשמירה על איכות הרכב לטווח הארוך. הנה כמה שיטות מעולות ויעילות של טיפולים לרכב.

התחזוקה מתחילה עם הקפדה על שטיפות קבועות של הרכב

החלק החיצוני של המכונית שלכם סופג נזקים מפגעי מזג האוויר – שמש, גשם, צואת ציפורים, ומזהמים אחרים, ולכן שטיפות קבועות נדרשות כדי לשמור על ניקיון הרכב, והגנה על הצבע שלו.

אבק ולכלוך יכולים לשחוק בהדרגה את הצבע, כך שחשוב לשטוף את הרכב לפחות אחת לשבועיים, ולהקפיד על טיפול שעווה אחת לכמה חודשים על מנת להגן על שלמות הגימור המבריק.

תחזוקת פנים הרכב

רוב הנהגים נמצאים זמן רב ברכבים שלהם, לכן כדאי לשמור גם על ניקיון פנים הרכב, עם שאיבת האבק של המושבים ושטיחי הרצפה, ניגוב לוח המחוונים וניקוי החלונות מבפנים, ששומרים על ניקיון פנים הרכב.

ובשביל התחושה הרעננה הזו, השקיעו במטהר אוויר איכותי שתמצאו בחנות של ציוד ואביזרים שמספקים מערך שלם של טיפולים לרכב, כי תאמינו לנו, כניסה לרכב נקי עם ריח נעים משפרת את מצב הרוח.

החלפות שמן

החלפה קבועה של שמן הרכב היא הטיפול החשוב ביותר שיש להקפיד עליו, מכיוון ששמן משמן את המנוע ומקן על תפקוד תקין שלו, ובלעדיו, המנוע עלול להתחמם יתר על המידה, או גרוע מכך, להיתקע לחלוטין.

יש להקפיד על לוח הזמנים של טבלת טיפולים לרכב – ברוב המקרים כל 8,000 עד 13,000 קילומטרים.

תחזוקת הצמיגים

הצמיגים שלך הם הדבר היחיד שמחבר את המכונית שלכם לכביש, לכן חשוב לטפל בהם נכון, ולבדוק בקביעות את לחץ האוויר בצמיגים – הוא אמור להתאים להמלצה במדריך של המכונית שלכם. כמו כן, סובבו את הצמיגים שלך כל 10,000 עד 12,000 קילומטרים, על מנת לוודא בלאי אחיד.

ואל תשכחו את היישור! צמיגים לא מיושרים עלולים לגרום לבלאי לא אחיד ולהפוך את המכונית שלכם לקשה יותר בכל הנוגע לביצוע הולם של מערך טיפולים לרכב.

טיפול בסוללה

אף אחד לא רוצה להיתקע עם סוללה מתה, במיוחד בבוקר חורפי קר. כדי להימנע מכך, יש לבדוק את חיבורי הסוללה לאיתור קורוזיה (תערובת פשוטה של ​​סודה לשתייה ומים יכולה לנקות אותה) ולוודא שהחיבורים הדוקים.

אם הסוללה בת יותר משלוש שנים, יש אותה במהלך המפגש הבא של טיפולים לרכב, על מנת לוודא שהיא עדיין במצב תקין.

נוזלים ומסננים

לרכב שלכם יש מספר נוזלים – נוזל קירור, נוזל בלמים, נוזל תיבת הילוכים ועוד – את כולם יש למלא ולהחליף בהתאם ללוח הזמנים של התחזוקה של המכונית שלך. מסננים (אוויר, שמן, דלק) חשובים לא פחות; הם שומרים על המנוע נקי ופועל ללא תקלות.