Site icon מקומונט גבעת שמואל

נמצא הפתרון למשבר: זו המנהלת החדשה שתוביל את “כנפי רוח” בשנה הקרובה

לאחר חודשים מורטי עצבים, הן מצד הורי בית הספר והן מצד הנהלת העיר והחמ”ד, הבוקר הודיע ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני כי המאמצים נשאו פרי ונמצא הפתרון – בדמות מינוי מיכל רוזנטל – מנהלת מנוסה כממלאת מקום, ולצידה מועמדת העירייה לתפקיד, רחל אוחיון, שתכהן כרכזת פדגוגית.

צילום: מקומונט גבעת שמואל

במכתב ששלח ראש העיר להורי התלמידים הוא ביקש להדגיש כי “איתור ושיבוץ המנהלת הטובה והמתאימה ביותר לעמוד בראש בית הספר הנפלא בו לומדים ילדיכם, הינו בראש מעייננו ולכן חשוב לנו לעדכן אתכם, כי בימים אלו נכנסת לתפקידה הגב’ מיכל רוזנטל, שתכהן כמ”מ מנהלת בית הספר ותסייע בהכנתו לקראת פתיחת שנה”ל הקרובה תשפ”ה.”

לדבריו, “הגב’ מיכל רוזנטל היא אשת חינוך מקצועית, מוערכת ובעלת ניסיון רב, אשר כיהנה בהצלחה רבה כמנהלת חט”ב באולפנת צביה רחובות. אל מיכל תצטרף השנה הגב’ רחל אוחיון, מורה וותיקה בבית הספר מורשת זבולון, שתכהן כרכזת הפדגוגית ותתרום רבות לבית הספר מניסיונה העשיר. כל זאת לצד צוות המורים המקצועי והמנוסה המכהן כיום וכן צוות חדש של מורים, שיצטרף גם הוא השנה לבית הספר.”

בית ספר כנפי רוח. צילום: מקומונט גבעת שמואל

עוד הוסיף ברודני: “אנו פועלים כל העת, בשיתוף הגב’ ורדה אופיר מנהלת המחוז במשרד החינוך, הרב גד ברטוב מחמ”ד המחוז, הרב אבינח ברנר מפקח בית הספר והנהגת ההורים, לקידום בית הספר ולהכנתו לקראת פתיחה מוצלחת של שנה”ל הקרובה ולהובלתו שנים רבות של ערכים, הישגים ומצוינות.”

“אנו מברכים את הגב’ מיכל רוזנטל, ואין לנו ספק כי תסייע רבות, בהכנתו של בית הספר לקראת השנה החדשה. אגף החינוך בעירייה יעמוד לצידה ויעניק לה מעטפת מלאה וסיוע בכל הנדרש. אנו מודים לכם ההורים על השותפות והמעורבות. נמשיך לפעול יחד למען בית הספר ולמען ילדיכם היקרים.” סיכם ראש העיר.