Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעבר דירה ללא דאגות: שירותי הובלה ואחסון מקצועיים | א.א. מובילים

לא בכל יום אתם עוברים דירה וטוב שכך! מעבר דירה טומן בחובו הזדמנות להתחלות חדשות אך בפועל ההתחלה החדשה מגיעה רק לאחר עבודה רבה של אריזה, פריקה, אחסון, ניקיון, הרכבה. אם אתם צפויים לעבור דירה בקרוב, יש לנו בשבילכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לצלוח בקלות את המעבר ואף להפוך אותו לחוויה חיובית. אז מה הסוד של אלו שמצליחים לפרוק את כל הארגזים בבית החדש בתוך מספר שעות? המשיכו לקרוא ותגלו.

צילום: FREEPIK

3 דגשים חשובים לבחירת חברת הובלה

מענה מלא – על כל חברת הובלה ואחסון תכולת דירה שבחרתם להיות מסוגלת לספק לכם את כל השירותים הדרושים להשלמת המעבר כולל שירותי הובלה, אחסון, אריזה, פירוק והרכבה של רהיטים. האפשרות לקבל את כל השירותים במקום אחד חוסכת לכם זמן וכסף.

זמינות – חברת הובלה טובה ומומלצת ככל שתהיה הופכת רלוונטית עבורכם רק במידה והיא אכן פנויה וזמינה במועד המבוקש. אלא אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לגלות גמישות בקביעת מועד המעבר, השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול כל חברת הובלה תתמקד בזמינות.

אמינות – אתם מפקידים בידי חברת ההובלה את כל רכושכם ובהתאם לא תתפשרו על פחות מחברת הובלה מקצועית ואמינה שמציגה המלצות אותנטיות ומחזיקה בכל הביטוחים הדרושים.

באילו מקרים כדאי לבחור באחסון מקצועי לתכולת הבית?

יש פער בין מועד הפינוי של הבית הנוכחי לבין מועד הכניסה אל הבית החדש? חוזרים לגור אצל ההורים? זוגות רבים בוחרים להתגורר אצל ההורים לפרק זמן קצר במטרה לחסוך כסף לרכישת דירה. על מנת למנוע מצב בו יהיה עליכם למכור במחירי הפסד את כל תכולת הדירה – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות מראש אל חברת הובלה ואחסון תכולת דירה. רוצים לדעת איך זה עובד? אתם שוכרים מחברת ההובלה שטח אחסון ובמעמד פינוי הדירה צוות המובילים מעביר את כל התכולה בצורה מסודרת ישירות אל מתחם אחסון מסודר, נקי ומאובטח.

איך מתכוננים נכון לקראת מעבר דירה?

הבסיס למעבר דירה נטול דאגות מתחלק ל-2 חלקים: בחירה בחברה הובלה אמינה ועבודת הכנה נכונה עם דגש על לוח זמנים. את ההכנות לקראת מעבר הדירה כדאי להתחיל מוקדם ככל האפשר כך שיום לפני המעבר כל תכולת הדירה כבר ארוזה. בשביל שתהיו רגועים ונטולי דאגות תבחרו חברת הובלות שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. איך עושים את זה? בודקים המלצות לעומק, מתעקשים על הסכם חתום, מקשיבים לתחושת הבטן ומוודאים שיש לחברה ביטוח שמכסה נזקים לרכוש שלכם ולרכוש צד ג’.

כיצד מחושבים מחירים של שירותי הובלה ואחסון תכולת דירה?

רגע לפני שאתם ממהרים להגדיר חברת הובלה ואחסון תכולת דירה כזולה או יקרה, חשוב שתבינו כיצד מחשבים עלות של עבודת הובלה. אם כן, מחירים של הובלות נקבעים על פי מורכבות העבודה וצורך בציוד מיוחד. המשמעות של מורכבות העבודה היא מספר שעות העבודה הדרושות / מספר העובדים הנחוץ להשלמת העבודה. במידה והמיקום יותר מורכב לגישה או ככל שיש לכם הרבה ציוד – הדבר יתבטא במחיר ואתם תהיו חכמים ותתעקשו לקבוע את המחיר מראש.