Site icon מקומונט גבעת שמואל

מדוע כדאי להשתמש בשירות פינוי דירות דווקא בקיץ?

פינוי תכולת דירה הוא שירות חיוני ומועיל מאוד במגוון רחב של מצבים. בקיץ הביקוש אליו עולה, ובכתבה זו תמצאו תשובה מפורטת לשאלה שבכותרת ומידע רלוונטי נוסף על פינוי מהיר ומקצועי.

צילום: Handiwork NYC on Unsplash

מה כולל שירות פינוי תכולת דירה?

פינוי דירות הוא שירות מודולרי מטבעו. בחלק מהמקרים ישנו צורך להוציא מהדירה את כל התכולה שלה, לפעמים מפונים רק חלק מהחפצים, ומצד שני יש מצבים שבהם בעלי הנכס רוצים לכלול בשירות גם ניקוי יסודי ואולי אפילו חיטוי. בכל מקרה הפריטים שמוצאים מהדירה מועברים תמיד לאתרי פסולת או אתרי מחזור מורשים, כחלק בלתי נפרד מהשירות.

התועלת המשמעותית של פינוי דירה בקיץ

כשבנכס שבבעלותכם יש כמות גדולה של פריטים מיותרים, מן הסתם קשה יותר למכור אותו. השכרת הדירה הופכת אף היא למשימה מאתגרת יותר, וגם אם תרצו לגור בה איכות החיים שלכם לא תהיה מקסימלית עקב עומס היתר והפסולת. אופציה אחת היא לפנות את כל מה שמיותר בעצמכם. בקיץ, כשחם ולח, המאמץ הפיזי המשמעותי מתיש אפילו יותר מהרגיל. בנוסף, אצל מי שאינו מיומן בנשיאת משאות כבדים הפינוי עלול להסתיים בפגיעה ובפרט בכאבי גב שיימשכו חודשים.

נוכחות משמעותית של חרקים ומזיקים אחרים ללא פינוי

עוד סיבה טובה לבצע פינוי דירות דווקא בקיץ הוא החרקים והמזיקים שמגיעים בהמוניהם בעונה החמה. בדירות עמוסות בג’אנק, או סתם בפריטים שאין בהם תועלת אמיתית אבל הם תופסים מקום ולכן קשה לשמור על רמת ניקיון מרבית, הנוכחות של הג’וקים ושאר חרקים עלולה להיות מסיבית במיוחד. פינוי תכולה עם חברה מקצועית מספק ראש שקט גם בהיבט הזה.

תזמון מצוין למכירת הנכס או השכרתו

בעונת הקיץ מתבצעים יותר מעברי דירות. הסיבה העיקרית לכך היא ששנת הלימודים מסתיימת ולכן משפחות עם ילדים יכולות לשנות כתובת בלי לפגוע ברציפות השהות באותה מסגרת. גם סטודנטים רבים עוברים דירה בקיץ, כך ששוק הנדל”ן מתעורר. כשאתם מזמינים את אנשי המקצוע של חברת עדי פינויים, אתם הופכים את הדירה לאטרקטיבית, גם להשכרה וגם למכירה, תוך זמן קצר, ויכולים לנצל את ההתעוררות בשוק.

כמו כן קל יותר לפנות דירות בקיץ כשאין גשם שמקשה על העברת החפצים הלא נחוצים למכולה או לרכב ייעודי. הקלות מתורגמת באופן טבעי לעלות נמוכה יותר של השירות – עוד סיבה טובה להשתמש בו דווקא בקיץ.

על מה חשוב להקפיד כשמזמינים שירות פינוי דירות?

הדגש הראשון בבחירת החברה שתפנה עבורכם את הדירה בקיץ הוא ניסיון. אנשי מקצוע ותיקים יודעים לתכנן את הפינוי כך שהוא יושלם בזמן הקצר ביותר, כולל במקרים מורכבים. הדגש השני הוא חוזה חתום שכולל התחייבות לפינוי הפסולת והפריטים המיותרים אך ורק לאתרי פסולת או מחזור מורשים. כמו כן כדאי להעדיף חברה שיכולה לספק את השירות במהירות, כך שתוכלו להפיק מקסימום תועלת מהנכס תוך זמן קצר ככל האפשר.