Site icon מקומונט גבעת שמואל

יישור שיניים שקוף: הפתרון הדיסקרטי לשיניים ישרות | ד”ר שטיימן

יישור שיניים הוא אחד מטיפולי השיניים הנפוצים ביותר. על אף שברוב המקרים מדובר על טיפול לצורך אסתטי בלבד, כמעט לא נמצא מי שמוותרים עליו לאור העובדה שהוא משנה בצורה משמעותית את מצב השיניים. עם זאת, יש מי שלא רוצים להסתובב במשך מספר חודשים עם קוביות או כל עזר אחר שמשמש ליישור שיניים. עבורם, יישור שיניים שקוף הוא הפתרון האולטימטיבי.

צילום: FREEPIK

יישור שיניים – למה זה חשוב

עוד לפני שנדבר על יישור שיניים שקוף , כדאי לומר כמה מילים על יישור שיניים. יישור שיניים הוא טיפול שהמטרה שלו היא בראש ובראשונה אסתטית. שיניים לא ישרות פוגעות במראה הפנים ואם אנחנו יכולים אין סיבה שלא נתקן אותן. עם זאת, במצבים מסוימים היישור הוא גם צורך רפואי. שיניים עקומות יתר על המידה עלולות להפריע לאכילה ולעיתים גם למערכת הנשימה, כך שזו בעיה שאיך שלא תסתכלו עליה כדאי לפתור אותה.

יישור שיניים שקוף – איך הצורך נולד

יישור שיניים הוא פעולה שמבצעים בדרך בגיל צעיר. אצל צעירים קל יותר להסתובב במשך מספר חודשים עם קוביות או גשר על השיניים, במיוחד לאור העובדה שמדובר על תהליך זמני. בגיל מבוגר יותר השינוי הזה נהיה דרמטי, מה שגורם לחלק מהאנשים להימנע מיישור שיניים. בדיוק בשביל זה כדאי להכיר את האפשרות ליישור שיניים שקוף.

איך זה עובד

יישור שיניים שקוף מתחיל קודם כל עם סריקה של השיניים באמצעים טכנולוגיים. הסריקה נועדה לבנות תבנית מדויקת של השיניים על מנת להכין את הציפוי. בשלב השני תוצאות הבדיקה עוברות למעבדה ושם מכינים עבורכם מעטה שקוף לשיניים. המעטה הזה בלתי נראה אולם הוא עתיד ליישר לכם את השיניים. המעבדה תכין עבורכם מספר קשתיות, אחת לכל לסת והרופא שאחראי על הטיפול יעדכן אתכם כל כמה זמן עליכם לעבור לקשת הבאה. בסיום התהליך השיניים שלכם תהיינה ישרות.

היתרון הגדול ביותר של הקשתיות הללו הוא חוסר הנראות שלהן, אולם הן גם נוחות יותר מאשר אמצעים אחרים שמיועדים ליישור שיניים. בזכות הקשתיות, קוביות, גומיות ועוד שלל אמצעים אחרים לא נכנסים לתוך הפה שלכם, מה שמאפשר לבצע את יישור השיניים בצורה היגיינית וחסרת מגבלות ביחס לאכילה או לפעילות ספורטיבית. לא תמצאו את עצמכם עם פציעות שנגרמות בגלל הקוביות או עם צורך מידי לבצע תיקון באחד האמצעים שנועדו ליישר את השיניים.

לסיכום

אם אתם זקוקים ליישור שיניים אבל אתם חוששים מהמראה שיהיה לכם בתקופת היישור, יש לנו פתרון עבורכם. יישור שיניים שקוף יוכל להביא אתכם לאותה תוצאה כמו יישור שיניים רגיל, אולם אף אחד לא ישים לב שאתם מבצעים יישור שיניים. כדי להבטיח את ההצלחה של הטיפול עליכם למצוא מרפאת שיניים שמתמחה ביישור שיניים שקוף.