Site icon מקומונט גבעת שמואל

הישג נוסף: זה הבונוס הכספי המיוחד שיזכו לו המורים בגבעת שמואל

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

צילום: דוברות

המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 ₪ לכ-9,453 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”, כשהצוות החינוכי באולפנת אמי”ת, אשר דורגה בקבוצת האיכות השלישית, יזכה לתגמול של 4,726 שקלים והמורים והמורות של ישיבת בנ”ע גבעת שמואל יקבלו 3,545 ש”ח. בית הספר הממלכתי בגבעת שמואל, שאינו משתייך לרשת פרטית אלא בבעלות ישירה של העירייה, סווג רק בעשירון ה-9 של בתי הספר ולכן מוריו לא יזכו השנה למענק המיוחד.

עם פרסום הדירוג אמרה אורית קאופמן, מנהלת אולפנת אמית גבעת שמואל כי היא שמחה להכלל ברשימת בתי הספר הזוכים בהצטיינות, בפרט בשנת מלחמה מורכבת. “הזכיה בשנה כזו מעידה על מקצועיות גבוהה של צוות ההוראה המקפיד על סטנדרט לימודי ערכי וחברתי.” אמרה קאופמן.

אולפנת אמית גבעת שמואל. צילום: מקומונט

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית ציין כי ההישג בשנת המלחמה המורכבת מחמם את הלב. יש בו הוקרה גדולה למורים הממשיכים במסירות ובאהבה לשמור על שגרת למידה ולפעול למצוינות ולמתן מקום לכל תלמיד. “רשת אמית מאמינה כי המורים הם מרכזה של הקהילה החינוכית הלומדת, הכרה במצוינות של מורים והשקעה בפיתוחם חיוניות למען הצלחת החינוך”.

בסך הכל זכו במענקים מורי 351 בתי ספר כשהרבעון העליון של בתי הספר קיבלו תוספת של 9,453 שקלים לכל מורה, הרבעון השני 7,090 ש”ח, השלישי 4,726 והרביעי 3,545 שקלים לכל מורה ואיש צוות חינוכי.

ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל. צילום: מקומונט