Site icon מקומונט גבעת שמואל

האם ניתן לצפות לתוצאות אמת בטיפולי פנים בגלי רדיו?

קרדיט - Freepik

מי מאיתנו יגיד לא למשקה האגדי של נהר הנעורים? למרות שזה בלתי נמנע שהעור שלנו יזדקן, יש בינינו כאלה שירצו לדחות את הופעתם של הקמטים. כמו כן, חלקנו לא יכולים לעבור ניתוח בגלל סיבות אישיות או רפואיות. זה לא אומר שאין ברירה אחרת. זה הזמן להכיר מכשיר לקמטים AIGAIN, המשתמש בשיטה לא פולשנית שהראתה תוצאות מבטיחות בטיפול במגוון בעיות עור, כגון צניחה, קמטים עדינים וכתמי עור. יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי RF בגלל יתרונותיו הרבים והשפעותיו לאורך זמן.

במילים פשוטות, מה זה RF?

הליך קוסמטי לא פולשני, תדר רדיו כולל חימום שכבות העור באמצעות גלי רדיו כדי לקדם את היווצרות קולגן ואלסטין. בריאות העור ומראה צעיר תלויים בשני חלבונים: קולגן ואלסטין. מבנה העור ותמיכתו מגיעים מהקולגן, בעוד שהגמישות שלו מגיעה מאלסטין. על ידי חדירה לתוך שכבות העור וחימום השכבות העמוקות יותר, תדר רדיו מקדם את היווצרות קולגן ואלסטין. היווצרותם של סיבי קולגן ואלסטין חדשים מעוררת על ידי התכווצות והידוק של סיבים אלו הנגרמים מחום המכשיר. גוון העור והאלסטיות מוגברים, קמטוטים מופחתים וכך ניתן להשיג מיצוק עור הפנים במהירות בעזרת סיבי קולגן ואלסטין חדשים.

איך עובדת מתיחת עור בתדר רדיו?

כמה מהיתרונות של הליכים קוסמטיים בתדר רדיו הם כדלקמן:

באיזו מסגרת זמן אני יכול לצפות לראות הבדל?

משך הזמן שלוקח לטיפול בתדר רדיו (RF) להשפיע משתנה ממטופל למטופל ומאזור מטופל לאזור מטופל. עם זאת, לאחר חודשיים או שלושה של טיפול בתדר רדיו, רוב המטופלים מדווחים על הרגשה טובה יותר ותוצאות נראות לעין. לגיל, לסוג העור ולאורח החיים יש תפקיד לאורך הזמן בו נשארות ההשפעות. במקרים מסוימים, ההשפעות החיוביות של הטיפול יכולות להימשך עד שנתיים. זכרו כי השגת התוצאות שאתם רוצים באמצעות טכנולוגיית תדרי רדיו דורשת זמן והתמדה; זה לא כדור קסם.

בניגוד להליכים קוסמטיים מסורתיים כמו מתיחת פנים, הכוללים חתכים ונושאים סיכון לבעיות, צלקות ותקופות החלמה ממושכות, מכשיר AIGAIN עם RF מציע אפשרות מיצוק העור ללא כאבים ובאופן לא פולשני. אנשים עם לוחות זמנים קדחתניים עשויים למצוא את זה שימושי יותר כי זה פחות יקר ואינו מצריך זמן השבתה רב. מכשיר RF ביתי של AIGAIN מרכז את כל היתרונות במכשיר אחד. לפרטים נופסים ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר.