Site icon מקומונט גבעת שמואל

גמר המונדיאל 2022: אלו המנצחים של גבעת שמואל

גמר המונדיאל ייערך הערב, עם הקרנות חגיגיות בכל רחבי הארץ. ובגבעת שמואל – חבר המועצה העניק עשרות כדורי רגל לילדים מכל שכבות האוכלוסייה. “כדורגל הוא ספורט שמאחד סביבו את כל העולם, אני רוצה שגם מחר במגרש הכדורגל בבתי הספר כל הילדים יוכלו לשחק יחד, ולבנות עתיד טוב יותר”.

גמר מונדיאל 2022 בין נבחרות ארגנטינה וצרפת ייערך הערב באיצטדיון לוסייל בקטאר. בעוד כנראה שרוב העולם ישמחו לראות את ליונל מסי מניף את הגביע המוזהב ומשלים סיפור דרמטי ומרגש, בקרב אוהדי צרפת, אשר רבים מהם מתגוררים בגבעת שמואל, יחזיקו אצבעות לקיליאן אמבפה וחבריו, בדרך לעשות היסטוריה עם ניצחון שני רצוף בגביע העולם בכדורגל, אחרי שזכו בו גם ב-2018 ברוסיה.

גל לנצ’נר, ליאו מסי. צילום: צילום מסך, כאן11

גם מי שלא ממש מתעניין בכדורגל בימים שבשבגרה, כבר מכיר את הסיפור: במשחקו האחרון במונדיאל, קצת יותר משמונה שנים אחרי שהפסיד 1:0 לגרמניה בגמר גביע העולם הראשון שלו בקריירה, ליאונל מסי ינסה להגשים את החלום הגדול שלו ושל אומה שלמה, ולהניף את הגביע כמו שעשתה האלביסלסטה ב-1978 וב-1986. על הדרך, מספר 10 וקיליאן אמבפה ייאבקו ישירות על מלכות השערים בטורניר, כאשר כל אחד הגיע לגמר עם חמישה כיבושים, ומאחוריהם שחקן אחד בכל נבחרת יכול לזכות בנעל הזהב גם כן: חוליאן אלברס ואוליבייה ז’ירו הרשיתו ארבע פעמים כל אחד עד כה.

ובתוך כך, לרגל גמר המונדיאל החליט חבר מועצת העיר גל לנצ’נר לתרום ולחלק עשרות כדורי רגל לילדים וילדות בגבעת שמואל, “במטרה לחבר ולאחד בין כל הילדים, שאף אחד לא ירגיש ש’אין לו’. מחר במגרשי הכדורגל כשהילדים ידברו על מסי, ניימאר או די מריה כולם יוכלו לשחק יחד. אחרי הכל, כדורגל בכלל והמונדיאל בפרט נועד להיות כזה שמאחר את כל העולם סביבו, אז בוודאי שאת כל ילדי גבעת שמואל”, כך לדברי לנצ’נר.