בקרוב יצטמצמו זמני ההמתנה בסניף הדואר ביאליק בגבעת שמואל כשבסניף הממוקם בבניין העירייה יוטמע השבוע שירות “תור בקליק”, ותתאפשר הגעה בהזמנת תור מראש בלבד.
תושבי גבעת שמואל – תתחדשו. דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש ומהשבוע גם ההגעה לסניף ביאליק (בניין העירייה) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף.
מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום מעל 50% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.
בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז “תור בקליק” אנו רואים בשטח. הזמנת “תור בקליק” מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות”.
נכון להיום מסופקים שירותי הדואר לתושבי גבעת שמואל באמצעות 10 יחידות שירות- שני סניפי דואר ו-8 מרכזי מסירה במכולות, חנויות נוחות ועוד, לרווחת התושבים.
תור מראש ניתן להזמין באתר הדואר ווכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.