Site icon מקומונט גבעת שמואל

בקיץ הקרוב – סיורי עששיות מרתקים וקסומים ב”נהריים בגשר”

אם אתם מחפשים פעילות מיוחדת ומסקרנת לבלות בה עם כל המשפחה, סיורי העששיות הליליים של “נהריים בגשר” (גשר הישנה) הם בדיוק בשבילכם. צאו למסע קסום ומרתק בעקבות סיפורי המקום, בליווי אור העששיות המהפנט והרקע המרשים של הטבע עוצר הנשימה.

צילום: FREEPIK

פעילות כיפית ומעשירה לכל הגילאים

טיול העששיות המיוחד שלנו מתאים לכל המשפחה, מהקטנטנים ועד הוותיקים. זוהי דרך נפלאה לגלות את האזור מזווית ייחודית ולחוות את הקסם של הלילה בצורה בטוחה ומודרכת.

בקיץ הקרוב, אתם מוזמנים להצטרף לסיורים הרגליים שלנו בשעות הערב, כשהשמש שוקעת , חום היום מתפוגג והירח מאיר את הדרך. צעדו לאורן המרצד של העששיות דרך השבילים המפותלים, שמעו את קולות הטבע המתעוררים עם רדת החשיכה, וגלו פרטים מרתקים על ההיסטוריה והתרבות של האזור דרך הסיפורים המופלאים של המדריכים שלנו.

גלו את הסודות של עמק הירדן בלילה

הסיור מתחיל עם התכנסות בנקודת תצפית עוצרת נשימה, המשקיפה אל הנופים המרהיבים של נהר הירדן, בדיוק בשעה הקסומה של בין השמשות. משם, יוצאים למסע מרתק בעקבות עברו המפואר של האזור.

עם רדת החשיכה, נרד אל גדת הירדן ושלושת הגשרים ההיסטוריים בליווי אור העששיות הרך. זהו הזמן להפעיל את החושים, להקשיב לצלילי הלילה, לחוש את הריחות המיוחדים ולדמיין את החוויות של הדורות הקודמים שצעדו בדיוק באותם השבילים לאורך ההיסטוריה.

לאורך הדרך תזכו לראות את חאן השיירות הממלוכי העתיק והמרשים, המדריכים המיומנים שלנו יחשפו בפניכם את הסיפורים יוצאי הדופן והמעוררים השראה על האנשים והאירועים שעיצבו את פני האזור.

מסע אל ההיסטוריה דרך מיצגי חושים מרהיבים

אחד מרגעי השיא של הסיור הוא הביקור במיצג האור-קולי המרשים, שמספר את סיפורו יוצא הדופן של פנחס רוטנברג, “הזקן מנהריים”. בליווי אפקטים מרהיבים של אורות, מים וסכרים, המיצג מגולל את חזונו הנועז והחלוצי של רוטנברג ואת תרומתו האדירה לפיתוח האזור, עם הקמת תחנת הכוח ההידרואלקטרית הראשונה בארץ ישראל.

חוויה קבוצתית מגבשת ובלתי נשכחת

סיורי העששיות שלנו לא מוגבלים רק למשפחות. הם מתאימים גם להרפתקה מגבשת ומהנה לקבוצות מכל הסוגים – עובדים מאותו מקום עבודה, חברים, אירועים מיוחדים וכל סוג אחר של קבוצה מאורגנת.

צוות ההדרכה המקצועי והמנוסה שלנו ידאג להתאים את הסיור לאופי ולצרכים הספציפיים של הקבוצה שלכם, וייצור עבורכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתם מחפשים פעילות גיבוש מקורית, אירוע חברה מרענן או סתם בילוי שונה ומיוחד – טיול עששיות בנהריים בגשר יענה על הציפיות של כולם.

בקיץ הקרוב: סדרת סיורי עששיות מיוחדים!

אנחנו נרגשים לבשר לכם שבקיץ הקרוב צפויה סדרת אירועים מיוחדת של סיורי עששיות ב”נהריים בגשר”. זו ההזדמנות המושלמת להגיע, לקחת חלק בקסם של הלילה ולחוות את המקום באווירה ייחודית ומכשפת.

הסיורים יתקיימו במועדים נבחרים לאורך הקיץ, עם מגוון אפשרויות המתאימות לכל סוג של קהל. בין אם אתם זוג רומנטי, משפחה עם ילדים או קבוצת חברים – תוכלו למצוא את הסיור והתאריך המתאימים לכם.

מספר המקומות מוגבל ואנו צופים ביקוש גבוה, אז הקדימו להירשם ולהבטיח את מקומכם. צרו קשר עם הצוות שלנו כדי לקבל את הפרטים המלאים על מועדי הסיורים וההרשמה אליהם.