Site icon מקומונט גבעת שמואל

אמבולנס חדש נתרם לזכרו של חלל צה”ל נריה משה כהן ז”ל מגבעת שמואל

התרומה המכובדת נתרמה על ידי תורם אנונימי בעזרת אגודת ידידי מד”א בישראל, כשעל כל אמבולנס וניידת טיפול נמרץ נכתב שמו של הנופל כדי להנציח את זכרו ולהמשיך את מורשת הצלת החיים, לפיה חי את חייו.

ניידת מד”א לזכרו של נריה משה כהן ז”ל. צילום: דוברות מד”א

אחד מהאמבולנסים החדשים שנתרמו הוקדש לזכרו של לוחם צה״ל ומתנדב מד”א, רב סמל (במיל’) נריה משה כהן ז”ל, בן 26,  שהתנדב במשך שלוש שנים כחובש רפואת חירום בתחנת גבעת שמואל של מד”א ונהרג בחודש יוני האחרון. נריה ז”ל היה לוחם מילואים פעיל בצה”ל ולחם במלחמת “חרבות ברזל”. לצד ההתנדבות שלו במד”א הוא שאף הכי גבוה שאפשר בתחום והיה בעיצומה של השנה השלישית ללימודי הרפואה באוניברסיטה בבאר שבע.

ראש צוות מתנדבי מד״א גב”ש גלעד טואסי, סיפר: “כשראיתי את התמונה על שמשת האמבולנס הרגשתי צביטה בלב. לרגע דמיינתי את נריה יושב על כיסא הנהג – כמו שחלם. מעתה והלאה האמבולנס הזה ילווה אותנו מעתה לזכרו בכל קריאה לעזרה, בכל נסיעה לטיפול בפצוע, חולה או יולדת.”

בני משפחת כהן. צילום: דוברות מד”א
לזכרו. צילום: מד”א

את הטקס הנחתה מתנדבת מד”א, מגישת הטלוויזיה, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה והוא נערך בהשתתפות המשפחות השכולות ובכירי מד”א.

ניידת הטיפול הנמרץ ואמבולנסים אלו מצטרפים ל- 29 אמבולנסים שנתרמו בחודשים האחרונים ועליהם הונצחו שמותיהם של 29 עובדי ומתנדבי מד״א שנפלו כשבסך הכל 35 הניידות לטיפול נמרץ והאמבולנסים הוקדשו לזכרם של 35 הנרצחים והנופלים מהשבעה באוקטובר ועד היום.