Site icon מקומונט גבעת שמואל

איבדה סיכוי: רונית לב מודיעה על פרישה, גל לנצנר נותר המועמד המוביל להחליף את ראש העיר

אחרי קמפיין של חצי שנה לראשות העיר, הערב הודיעה רונית לב על כוונתה לפרוש מהמירוץ ולהתמקד בחייה הפרטיים ובשירות המילואים שבו היא נמצאת בחודשים האחרונים.

בוחרת להישאר בצבא. רונית לב.

מי שצריך להיות מוטרד במיוחד מהמהלך הוא ראש העיר הנוכחי, שזוכה לתמיכה גבולית של כ-35-40% מתושבי העיר בלבד ופרישתה של לב מאפשרת ליריבו המשמעותי ביותר כרגע בהתמודדות, רו”ח גל לנצ’נר, להשיג את הרוב הדרוש על מנת לגבור עליו, ולהשיג 40% מהקולות בעצמו, כבר בסיבוב הראשון.

בפוסט שפרסמה הערב רונית לב היא מספרת על חשבון הנפש שערכה ועל ההבנה שלה שמבחינתה “זו לא העת להתמודד”.

“החלטתי שזה אינו זמן לקמפיין ולא זמן לעסוק בכל המשתמע מבחירות,” כתבה רונית בפוסט שפרסמה. “בימים שכאלה למי יש קשב לחוגי בית? למי יש סבלנות לדבר על הפקקים – חשובים ומטרידים ככל שיהיו? על בעיות כאלה ואחרות תגיע העת לדבר ולהילחם, אבל בימים האלה כל הדברים האלה מקבלים פרספקטיבה אחרת.”

קרב צמוד בין ראש העיר – למועמד המוביל להחליף אותו.

“גבעת שמואל הייתה ותהיה תמיד חשובה לי, ואני מאמינה שעוד יימצאו הזמן והמקום שבו אירתם כולי למען העיר.” הוסיפה לב בפוסט המרגש.

כידוע, בתקופה שלפני המלחמה הצהירו חברי רשימתה של רונית והיא עצמה, שיעשו הכל על מנת להחליף את ראש העיר המכהן ואף הציעו להעמיד מועמד מוסכם על מנת שזה יתמודד יחידי מול ברודני. עתה, משפרשה לב, נראה שדרכו של יו”ר האופוזיציה רו”ח גל לנצ’נר להיות המועמד המוסכם על כל הרשימות המעוניינות להחליף את ראש העיר – סלולה.