Site icon מקומונט גבעת שמואל

אולי הפעם: ראש העיר ברודני הודיע על הצטרפות למפלגתו של ליברמן – וינסה להיבחר פעם נוספת

מהלך מפתיע מאוד של ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני שהודיע הבוקר על הצטרפותו לאביגדור ליברמן ועל רצונו לראות אותו מחליף את נתניהו ועומד בראשות הממשלה.

יוסי ברודני. צילום: דוברות

ברודני, שהתחיל את דרכו במפד”ל ואף שימש כיו”ר ההנהגה הצעירה במפלגה המזדקנת דאז, התמודד לראשות עיריית גבעת שמואל תחת סיעה עצמאית אך אף פעם לא זנח את רצונו להיות חבר כנסת. לאחר שנבחר בפעם הראשונה לראשות העיר בשנת 2008, בגיל 39, הצטרף ברודני למפלגת הליכוד ובהמשך עזב גם אותם וחזר בבחירות האחרונות למפלגת הבית היהודי על מנת להוביל אותה בריצה לכנסת. בסופו של דבר התאחדה רשימת הבית היהודי בהובלתו עם שרת המשפטים לשעבר איילת שקד אך גם ביחד הם לא זכו לתמיכת הציבור ועם כ-50 אלף קולות בלבד היו רחוקים מאוד מאחוז החסימה – ונשארו בבית ובלשכת ראש העיר, כפרס ניחומים.

הבוקר מתברר שהחלום עדיין לא נגנז, עם הודעת ישראל ביתנו על צירוף הרכש החדש – ראש העיר “הסרוגה” ביותר – ככל הנראה במטרה לקרוץ לציבור הדתי שמאס במפלגות הקואליציה הנוכחית ומחפש לו בית פוליטי חדש. האם דווקא ברודני שבמבחן האחרון לא סיפק את הסחורה עבור הבית היהודי יעשה זאת עבור מפלגתו של אביגדור ליברמן? ימים יגידו.

מי יהיה ‘איש השנה’ של גבעת שמואל? אתם בוחרים

אביגדור ליברמן. צילום: דוברות

“ליברמן הוא האיש בעל הניסיון הגדול ביותר להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלה אל מול האתגרים השונים העומדים בפניה. מדובר במנהיג פרגמטי ואוכל לבטוח בו במשימה הכל כך חשובה של שיקום המדינה בביטחון, בחברה ובכלכלה”, אמר ברודני עם הצטרפותו.

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, בירך אותו על כך ואמר: “אני מברך את יוסי ברודני על הצטרפותו למפלגת ישראל ביתנו. יוסי הצליח להפוך את גבעת שמואל לדוגמה ומופת של סובלנות ושיתוף פעולה בין חילונים לדתיים, מיישם הלכה למעשה את עקרון ‘חיה ותן לחיות’ ומסייע בהגשמת האחדות שאנו שואפים לה.