Site icon מקומונט גבעת שמואל

תאונה קטלנית בכביש 471: רוכב אופנוע נהרג כתוצאה מהחלקה עצמית

על פי הדיווחים הראשוניים שהתקבלו ממוקדי החירום, נראה כי מדובר בתאונה עצמית. רוכב האופנוע, כבן 25 לפי דיווחי מד”א, נמצא מחוסר הכרה במרכז הכביש, במרחק של כ-30 מטרים מהאופנוע המעוך שלו.

זירת התאונה הקשה בכביש 471 בסמוך למחלף אונו. צילום: איחוד הצלה סניף פתח תקווה
צילום: איחוד הצלה

חובשים ופראמדיקים של מד”א מגבעת שמואל והסביבה שהוזעקו למקום, ניסו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות, אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה בשל פציעות קשות וסימני חיים שלא נמצאו. גלעד טואסי, חובש בכיר במד”א, סיפר: “ראינו במרכז הכביש גבר כבן 25 שוכב מחוסר הכרה במרחק מהאופנוע שלו. ביצענו בדיקות רפואיות, אך בשל החבלה הרב מערכתית ממנה סבל, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.”

גם מאיר פרידמן, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, התייחס לאירוע ואמר: “לדברי עוברי אורח, מדובר ברוכב אופנוע שהחליק על הכביש. בתום מאמצי ההחייאה שביצענו בו בזירה, למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.”

רוכב האופנוע נהרג. צילום: תיעוד מבצעי מד”א

האירוע התרחש בכביש 471, בסמוך למחלף קרית אונו. הכביש, שבדרך כלל הינו מרכזי ועמוס בשעות היום, דווקא פנוי באופן יחסי בשעות הלילה, אך דווקא זמנים אלו מועדים לפורענות ותאונות אופנועים מסוג זה נפוצות למרבה הצער, וגורמות לעיתים קרובות לפציעות קשות או למוות.

כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה. בשלב זה, נראה כי אין מעורבות של כלי רכב נוספים בתאונה, אך החקירה עדיין נמשכת כדי להבין את הסיבות המדויקות להחלקה הקטלנית.

תושבי האזור, המשתמשים באופן יומיומי בכביש 471, התבקשו לנהוג בזהירות רבה ולהיות ערניים לכל שינוי בתנאי הדרך, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות כאשר הכביש עלול להיות חלקלק. כמו כן, הרשויות חוזרות ומבקשות מכל הנהגים להקפיד על כללי הזהירות המירביים ולהימנע מנסיעה במהירות מופרזת.