Site icon מקומונט גבעת שמואל

שביתת ההסתדרות מחר: אלו מוסדות החינוך בגבעת שמואל שלא ישבתו

על רקע הודעת הסתדרות המורים, יחד עם ההסתדרות, על השבתה כללית של המשק בזעקה להשבת החטופים ולקידום שחרורם”, הודיעה עיריית גבעת שמואל כי הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר, יתקיימו מחר כרגיל ללא שינוי – פרט לשביתת ארגון המורים בכיתות י’- י”ב.

שביתה? לא בבית ספרנו! צילום: עיריית גבעת שמואל

בדברים שנשא לפני זמן קצר בפני הקהל בעצרת בתל אביב, הבהיר יו”ר ההסתדרות כי השביתה הכללית עליה הכריז נועדה לזעוק את זעקתם ולקדם את שחרורם של החטופים, וביקר את כל מי שמנסה לצבוע את השביתה בצבעים פוליטיים. “אני כאן בשם האתוס הישראלי, בשם שותפות הגורל שהופכת את כולנו משבטים לעם אחד. אני כאן כדי להילחם על זה שלעולם לא נשאיר אף אחד מאחור”, אמר בר-דוד.

לדבריו, “כל מחיר כואב שנידרש לשלם על עסקה להחזרת בנינו ובנותינו הביתה, נמוך עשרות מונים מהמחיר של המשך ההפקרה. אני קורא לציבור הרחב לא להישאר אדישים ולצאת מחר אל הרחובות. יום השביתה הוא לא בשביל לשבת בבית אלא כדי לצאת להפגין ולזעוק את הצעקה של העם שלנו.”

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

בר-דוד אמר כי הוא מצפה מכל מקומות העבודה במדינת ישראל, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, להצטרף לשביתת ההזדהות ולהתאחד תחת הקריאה להשבת החטופים הביתה, בעיריית גבעת שמואל, כמו בערים נוספות, בחרו שלא להצטרף להשבתה במערכת החינוך, שרק הבוקר חזרה לשנת לימודים חדשה אחרי חודשיים של חופש גדול.

בתוך כך, אלו המוסדות והשירותים הציבוריים שיוחרגו מן השביתה בכל מקרה: בתי החולים יעבדו במתכונת שבת; בנמלים תשוחרר תוצרת מתכלה וכן ישוחררו תרופות; חינוך מיוחד בבתי הספר ובגני הילדים לרבות כיתות חינוך מיוחד ותקשורת בבתי ספר רגילים יפעלו כסידרם לרבות מוסדות לאנשים עם מוגבלות, מעונות חסות הנוער, פנימיות של משרד הרווחה, פרוייקט נעלה, כמו כן יפעלו כרגיל הסדרי ההסעה של ילדים עם מוגבלות; שירותי כיבוי אש והצלה יפעלו כסדרם; מד”א תפעל כסדרה; מוסדות חינוך מיוחד של משרד הרווחה; לשכות בריאות ותחנות לבריאות המשפחה יפעלו במתכונת חירום; חברת חשמל ומקורות יפעלו במתכונת שבת; רשתות שיווק ומזון יפעלו כסידרם; מעונות היום מגיל לידה עד שלוש – יפעלו כסדרם; רכבת ישראל – תפעל כסדרה ומקומות נוספים כפי שיקבעו על ידי האיגודים המקצועיים.

סוף עצוב לחיים קשים: “הקבצן של קוקה קולה” נהרג במפגיעת משאית

עקיצה בשלושים שניות: צפו בקלות בה נגנב אופנוע בגבעת שמואל