Site icon מקומונט גבעת שמואל

רוצים לקבל את כל המידע על טיפולי שיניים? בואו וקראו את מאמרי דנטל אונליין

אנחנו חיים בעידן כל כך אינטנסיבי ואנחנו צריכים לעמוד באינספור מטלות כך שלא פעם, אנחנו פשוט לא מתייחסים ברצינות לבריאות שלנו. לא משנה כמה פעמים יגידו לנו עד כמה חשוב לדאוג לבריאות הפה, לא תמיד ניקח את ההנחיות הללו במלוא הרצינות. אבל אנחנו, דנטל אונליין, נמצאים כאן כדי לתת לכם את השירות הזה בדיוק. אנחנו פה בשביל לעזור לכם לשמור על הבריאות שלכם ולמצוא את כל המידע שיסייע לכם להגן על בריאות חלל הפה.

צילום: Freepik

איך בנויה מערכת השיניים ולמה אסור לנו להזניח אותה

זה נראה לנו כמו ‘מובן מאליו’, אבל האמת היא כי השיניים שלנו צריכות למלא אחר משימה לא פשוטה בכלל. התפקיד של השיניים הוא אחד, להצליח ולגרוס את המזון אותו אנחנו צורכים, בשביל לפרק אותו לאבני בניין שיאפשרו לנו להמשיך ולקיים אורח חיים תקין. השיניים הן למעשה המערכת הראשונה בגוף, אשר מתחילה בתהליך פירוק ועיכול המזון. זה לא משנה אם מדובר על המבורגר, פסטה, פיצה או סלט, השיניים צריכות להיות שם. כדי לפרק את המזון לחלקים קטנים ולהוביל אותו אל הושט בדרך לקיבה. לצורך המשימה הזו, השיניים מורכבות משלושה חלקים עיקריים: שורש השן, הממוקמת בחניכיים ומחזיקה את השן במקומה, רקמת השן וציפוי האמייל המגן על הרקמות, מפני תרבית החיידקים ומפני החומצות שנמצאות במזון. בכל פעם בה שכבת האמייל נפגעת, אם בעקבות פציעה, עששת המובילה להיווצרות חורים וכן הלאה, אנחנו נראה פגיעה ברקמת השן ובשורש. טיפולי שיניים למעשה, נועדו לספק לשיניים את כל התנאים, לחזור למלא את ייעודן בהצלחה, היום ומחר.

סוגים שונים של טיפולי שיניים עונים לצרכים שונים

בגדול, אנחנו רוצים לחלק את השדה הרחב של טיפולי שיניים לשתי קבוצות מרכזיות:

  1. טיפולים אשר נועדו לרפא מחלה קיימת: החל בתופעות של נסיגת חניכיים, דרך חורים בשיניים, ניקוי של עששת וטיפולי שורש.
  2. טיפולים במטרה לשמור על הקיים ולטפל בהגיינת הפה: ניקוי אצל שיננית, ביקורת שגרתית אצל רופא שיניים. תפקיד הטיפולים הללו הוא להבין בזמן אמת, מה המצב, האם יש משהו שכדאי להתייחס אליו וכמובן, לשמור על חלל הפה, כדי למנוע סימפטומים בעתיד.

העצה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם היא פשוט, לא להזניח את הטיפול בשיניים שלכם. זה נשמע אולי טריוויאלי, אבל, כאמור, אנחנו חיים בעידן עמוס לעייפה במשימות ובמטלות אליהן אנחנו צריכים להתייחס כל הזמן. לא פעם קשה לזכור לתאם את הביקורת השנתית לילדה או את הניקוי אצל השיננית לאבא, אבל האמת היא כי אם לא נטפל בשיניים שלנו באופן שוטף, בהמשך, יהיה עלינו להתמודד עם תופעות לא נעימות בכלל, מהן אפשר היה להימנע לו היינו רואים אותן בזמן.

לקבל את כל המידע שיעזור לכם לבחור נכון

אם אתם כבר נמצאים בסיטואציה הדורשת מכם לפנות לסיוע של רופא מומחה, אנחנו מזמינים אתכם לשמוע הכל על טיפולי שיניים, במגזין הדיגיטלי שלנו. שמעו, הבריאות שלנו היא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר שיש לנו. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים בנוגע לבחירות שלכם ואם אתם צריכים עוד מידע, כזה שיעזור לכם להבין את הנתונים במלואם, אנחנו נשמח לתת לכם כל מה שצריך, בזכות שורה של מאמרים מקצועיים, הכתובים בשפה נהירה ופשוטה, כך שגם אם אתם לא רופאי שיניים מומחים, תצליחו להבין הכל בלי בעיה. קדימה, אנחנו מחכים לכם באתר.