Site icon מקומונט גבעת שמואל

רוצה חדר יותר מסודר ואסתטי? מדפי עץ הם התשובה | בית עץ

חדר מבולגן, כמו כל מרחב, הוא דבר שהופך את החדר למקום שלא נעים לשהות בו. לעיתים נדמה לנו שהבלגן בחדר הוא גזירת גורל, אולם בדרך כלל יש סיבה מובהקת שגורמת לו והיא היעדר פתרונות אחסון מתאימים. אם אתם חוששים שהכנסה של פתרונות אחסון תפגע לכם במראה של החדר, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתמודד עם הבעיה הזו.

צילום: FREEPIK

פתרונות אחסון

זה לא סוד שכדי שהחדר שלכם יהיה מסודר, אתם צריכים שיהיו בו פתרונות אחסון מסודרים. בלי פתרונות אחסון לא יהיה לכם היכן לשים את הציוד, מה שיוביל מהר מאוד להפרה של הסדר בחדר. בבחירה של פתרונות אחסון יש כמה שיקולים שאתם צריכים לקחת בחשבון, כאשר אחד החשובים שבהם הוא כמובן האסתטיקה. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שפתרון האחסון ייפגע במראה של החדר, ולכן מדף עץ  הוא הפתרון האידאלי.

יתרונותיו של מדף עץ

  1. חוזק: פתרון אחסון צריך להיות כזה שמסוגל להחזיק את מה שמונח עליו. ביחס לגודל שלו, מדף עץ הוא אחד המדפים הכי חזקים שתוכלו להשיג, וכושר הנשיאה שלו הוא גבוה במיוחד. כמובן, עליכם לא להעמיס על המדף יותר מידי, אולם בדרך כלל עבור אחסון של ציוד שנמצא בחדר הוא אמור להספיק.
  2. עיצוב אסתטי: אם אסתטיקה היא דבר שחשוב לכם, מדפי עץ הם הברירה היחידה שנותרה לכם בכל הנוגע למדפים בחדר. יש אמנם מדפים שעשויים מחומרים אחרים, אולם הצבה שלהם בחדר תגרום להפרה של העיצוב הכללי שלו.
  3. טווח מחירים רחב: היתרון האחרון עליו נדבר קשור למחיר אותו תשלמו עבור מדפי עץ. העובדה שיש לנו מגוון רחב של סוגי עצים מאפשרת לכם לבחור את העץ שמתאים לתקציב שלכם. כמובן, ככל שאיכות העץ גבוהה יותר כך גם המחיר יעלה, אולם תהיו בטוחים שגם במחיר נמוך תוכלו למצוא מדפי עץ שיענו במדויק על הצרכים שלכם.

איך בוחרים מדף עץ

בבחירה של מדף עץ יש שני דברים שאנחנו צריכים לבחון. הדבר הראשון הוא ההתאמה של המדף לסוג האחסון. כדי להגדיר מראש מה בדיוק אתם הולכים להניח על גבי המדף, כדי לבחור מדף שיוכל לשאת בבטחה את מה שמונח עליו. בהקשר הזה כדאי מראש גם לבחון את גודל המדף, כדי לבחור מדף במידה מדויקת. הדבר השני הוא העיצוב של המדף. כאמור, הבחירה במדף עץ נעשית גם מתוך פרספקטיבה אסתטית, ולכן חשוב לבחור סוג עץ וצבע שמתאימים למרחב שבו המדף הולך להיות מוצב.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים פתרון אחסון שלא ייפגע במראה של החדר, מדף עץ הוא הבחירה הנכונה. מדפי עץ זמינים עבורכם במגוון רחב של סגנונות והם יאפשרו לכם לאחסן כל דבר בחדר.