Site icon מקומונט גבעת שמואל

פשפשים במזרון או בסדינים

שעת לילה מאוחרת, אתם שקועים בשינה עמוקה ולא מרגישים שחרקים קטנים מנצלים זאת וניזונים מדמכם. בבוקר אתם מתעוררים עם עקיצות וכאבים, ולא מבינים אפילו מה תקף אתכם. הכירו את פשפש המיטה. החרק הזעיר שאוהב לעקוץ ולא תמיד קל לזהות אותו. מאיפה מגיעים פשפשים? האם מהסדינים, מהמצעים למיטה או בכלל מהמזרון? איך אפשר לזהות פשפשים ואיך אפשר להיפטר מהם בצורה יעילה?
ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת בנושא.

צילום: FREEPIK

איפה אפשר למצוא פשפשים?

אם אתם תוהים מהיכן מגיעים הפשפשים, כדאי לדעת שהם יכולים להימצא בכל סביבת המיטה. בין אם פשפשים על הסדינים, פשפשים על המצעים או פשפשים על המזרון.

פשפשים על המיטה? כך תזהו אותם

כך תמנעו הופעה של פשפשים על המיטה והמצעים

מיקום מאפיינים איך אפשר למנוע
פשפשים על המיטה נוהגים להסתתר במסגרת המיטה, בצידי המיטה ובכל מה שסמוך לה לשאוב את המיטה והסביבה שלה, להשתמש בכיסוי מיטה נקי ולהרחיק רהיטים אחרים מדפנות המיטה
פשפשים על המזרון הפשפשים נוהגים להתרבות מתחת ובצידי המזרון, ניתן למצוא אותם גם בחריצים והתפרים לשאוב את המזרון באופן קבוע, להשתמש בכיסוי מיטה נקי שעבר הרתחה, לבצע הדברת פשפשים באופן מקצועי
פשפשים על המצעים והסדינים אם לא נוהגים לכבס את המצעים והסדינים, פשפשים עלולים להישאר עליהם ואף להתרבות שם לכבס את המצעים בטמפרטורה גבוהה של כ-60 מעלות, לייבש אותם היטב במייבש או בשמש החמה

 

איך מבצעים הדברה לפשפש המיטה?

זה כמעט בלתי אפשרי להיפטר באופן מוחלט מפשפשי המיטה, מאחר והם נוהגים להסתתר ולהתרבות במספר מקומות. כך שגם אם נפטרים מאלו שעל הסדין, יש סבירות גבוהה שרבים מהם מסתתרים על המזרון ובצידי המיטה.
כדי להיפטר מפשפשי המיטה בצורה יעילה, הזמינו חברת הדברות המתחמה בהדברת פשפשי המיטה. כך תוכלו להרגיש בטוחים שההדברה מתבצעת באופן מקצועי ועם חומרי הדברה מאושרים לשימוש, ואתם תוכלו לישון מבלי לסבול מעקיצות.

הדברת פשפש המיטה בשלושה שלבים

שלב ראשון – זיהוי ואיתור החרקים. המדביר יסרוק את החדר היטב, יזהה שאכן מדובר בחרק הזעיר ויבחן היכן מסתתרים שאר הפשפשים – הבוגרים וביצים שלהם.

שלב שני – הדברת פשפש המיטה . ההדברה תתבצע באמצעות קיטור אדים חם בכל סביבת המיטה, כולל הזזת המזרון, התזה על בסיס המיטה, השקעים והחריצים בקירות.

שלב שלישי – בשלב הסופי המדביר יבצע ריסוס יסודי בסביבת המיטה, כולל בארונות, שידות, מנורת הלילה, מדפים, שקעים ובכל מקום שפשפשים יכולים להסתתר בו.

 

איך ניתן למנוע כניסה של פשפשים לחדר השינה?

לסיכום, פשפשי המיטה יכולים להימצא בכל סביבת החדר ובקרבת המיטה. הם יכולים להיות בתוך המזרון, מתחתיו או מעליו, להגיע לסדינים ומשם היישר לגופכם. הם אתם לא רוצים להתעורר בכל בוקר עם עקיצות וגירודים, הקפידו על כללי ניקיון והזמינו מדביר מקצועי להדברה יסודית ויעילה.