Site icon מקומונט גבעת שמואל

מערכת אוויר דחוס – חשוב להכיר

קרדיט freepik.com

חיפוש אחר מערכת אוויר דחוס הוא צעד חשוב, אך כדאי לפני כן להבין בדיוק מה תפקיד המערכת. למערכת זו יתרונות רבים, וכאשר אתם מכירים את היתרונות הללו אתם יכולים להתאים את המוצר אל התהליך לשמו אתם מחפשים את הרכיב. כשאתם רוכשים, מתעניינים ומתייעצים עשו זאת מול אנשי המקצוע הטובים ביותר, כי לליווי מקצועי יש חשיבות רבה.

מערכת אוויר דחוס הוא המוצר הטוב ביותר עבורכם

אם אתם קוראים את המילים הללו אתם לבטח מחפשים מדחס אוויר תעשייתי שיוכל להפוך את התפוקה שלכם לאיכותית יותר. חשוב שתכירו את העובדה הפשוטה, כל מדחס תעשייתי הוא בעל מיכל מלאי. האוויר שנדחס נאגר במיכל וכך למעשה אתם לא צריכים להפעיל מדחס אוויר בכל פעם שאתם מעוניינים לבצע משימה קטנה. כאשר הלחץ במיכל מגיע למדד שאתם קובעים אותו בתכנון מראש, המדחס יפסיק לעבוד.

מיכלי מלאי שהם גדולים מהסטנדרט מאפשרים לחכם עבודה יותר רציפה וחלקה בכל משימה ומשימה.

כך תבחרו את המדחס המתאים לכם

פעולת המכשור של מערכת אוויר דחוס חשובה לכל תהליך תעשייתי ולכן חשוב לתת לה זמן וחשיבות. המערכת מייבשת את האוויר, מייצבת את לחץ האוויר ומעודדת הפרדת נוזלים מהאוויר, תוך כך מנקה אותו ממזהמים. המדחס עובד ללא פסקה ועל כן תפוקת העבודה שלו שקטה, אמינה, בטוחה ואיכותית.

הפעולה של מייבש אוויר תעשייתי היא פעולה חשובה לתהליכים תעשייתים, ויש לתת לה חשיבות וגם זמן כדי להבין מדוע.

הרגע שבו אנחנו באמת מבינים את המשמעות של מערכת אוויר דחוס הוא הרגע שבו אנחנו מתחילים באמת לבחור את המדחס המתאים לנו.

החוק הכי חשוב הוא לשים דגש על הפרמטר המרכזי, ספיקת האוויר של הקומפרסור צריכה להיות ללא שום דופי גבוהה ב25 אחוזים. עד 50 אחוז מהספיקה הנצרכת על ידי כלי עבודה שאתם רוצים להפעיל. אם תפעילו מספר כלים במקביל קחו בחשבון שאתם צריכים לחבר את הצרכים של כל הכלים ולכן הלחץ של אותה מערכת חייב להיות מספיק גבוה, זאת על מנת שיוכל לעמוד בדרישות של כל הכלים.

הכלל החשוב ביותר הוא לשים דגש על פרמטר מרכזי: ספיקת האוויר של הקומפרסור חייבת להיות גבוהה ב25 אחוזים, עד 50 אחוזים מהספיקה הנדרשת על ידי כלי העבודה שאתם מעוניינים להפעיל.

חשוב לקחת לתשומת הלב שהמערכת היא מכשיר מכני שיש לו עומס זה או אחר ולכן הוא גם עלול להישבר, או להישחק. רכישת מערכת אוויר זו חייבת לשמש אתכם לשנים רבות ועל כן חשוב לרכוש את המערכת האיכותית ביותר, ומאנשי המקצוע הטובים ביותר.

בבחירת אנשי המקצוע מהם תרכשו חשוב להסתמך על ביקורות, חוות דעת, והמלצות מאנשים עליהם אתם סומכים. חברים, משפחה, קולגות וכל מי שאתם מחשיבים מאד את דעתם. חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי הטוב ביותר, לצד מוצרים איכותיים לטווח זמן ארוך.

חברת פי.איי.טי

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת, או כחלק מאחזקת שבר.