Site icon מקומונט גבעת שמואל

מידע חשוב על מדפסת לייזר

קרדיט לתמונה: yazamco.co.il

מדפסת לייזר היא מדפסת, שפעולת ההדפסה שלה מבוססת, על שימוש בקרן לייזר. למעשה, הפעולה שלה דומה לפעולה של מכונת צילום, מכיוון שבהמצאת מדפסת הלייזר הראשונה, השתמש גרי סטארקוות’ר במכונת הצילום, ושתיהן מבוססות על טכנולוגיה שנקראת הזירוגרפיה.

במאמר זה נדבר על מדפסת לייזר, סוגים של מדפסות רגילת ומשולבות, שימושים, יתרונות וחסרונות בהשוואה למדפסת הזרקת דיו, ועוד.

תישארו איתנו.

סוגים של מדפסות לייזר

ישנם שני סוגים עיקריים של מדפסות לייזר:

מדפסת הלייזר הצבעונית- 

משתמשת בשלושה לייזרים כדי ליצור צבע (מג’נטה, ציאן צהוב- שני הראשונים מכונים בעגה עממית אדום וכחול).

מדפסת לייזר שחור לבן- 

משתמשת בלייזר אחד- שחור- כדי ליצור צבע על הדף.

על פי רוב במשרדים, מקובל להשתמש במדפסת שחור לבן, המדפיסה בצבעי שחור בלבד, שכן, לא נדרשות הדפסות צבעוניות, וחבל להשתמש במדפסת בעלת כמה צבעים, שיש צורך לתחזק את הדיו, בלי שיהיה שימוש בו במשרד.

ישנה גם מדפסת לייזר משולבת, המתאימה למטרות חיסכון, אם נדרשים במשרד גם פקס, גם סורק וגם מדפסת. במצב כזה, מדפסת הלייזר המשולבת מכילה את כולם במכשיר אחד, חוסכת מקום, עולה פחות משלושתם יחד, ומייעלת את העבודה במשרד.

שימושים במדפסת לייזר

מדפסות לייזר משמשות למגוון מטרות, הן מהירות ועמידות, ולכן מסוגלות להדפיס כמות גדולה של מסמכים. לכן הן מתאימות לעבודה במשרדים, בהם נדרשות הדפסות רבות, כמו עורכי דין, מרפאות, ועוד.

על פי רוב משתמשים במדפסות אלו, לצורך הדפסת מסמכים, דוחות, תמונות, ופריטים שיווקיים. מאחר והן יקרות יותר מהמדפסות הפועלות על הזרקת דיו, הן פחות מצויות בבתים פרטיים, המייעדים את המדפסת לשימוש ביתי מינימלי.

מדפסת לייזר- יתרונות וחסרונות

למרבה הצער, אין דבר מושלם בעולם. יש למדפסת הלייזר כמה יתרונות וכמה חסרונות, ולכן לפני שאתם רוכשים את מדפסת הלייזר, חשוב שתדעו אותם, ותחליטו לפיהם מה נכון לכם לרכוש:

יתרונות:

חסרונות:

לסיכום: אם חשובה לכם המהירות של המדפסת, האיכות של ההדפסה, והעמידות של המכונה עצמה, כך שלא תדרוש טכנאי כל שני וחמישי, כמובן, בתנאי שאתם מוכנים לשלם בעלות גבוהה יותר, זו המדפסת שלכם.

יזמקו – והעסקים כרגיל

יזמקו מלווה בעלי עסקים כבר מעל 50 שנה, כחברת שירות לקוחות, הטובה המקצועית והאמינה ביותר ללקוחות העסקיים.

אנו מייצגים את הקונצרן היפני Kyocera, הידוע במוצריו האיכותיים, ומשווקים מדפסות לייזר, מכונות צילום, מדפסות משולבות ומכשירי צבע. אנו מספקים שירות למעל עשרת אלפים משרדים וחברות (כן, כן! המספר עם ארבעת האפסים!), בפריסה ארצית.

בנוסף, תהנו אצלנו ממתן פתרונות לניהול המשרד, בהתאמה אישית ליישומים הנדרשים לכם באופן ספציפי: פתרונות מיחשוב מתקדמים, וחטיבת משקאות מתקדמת, עם מגוון מכונות משקאות למשרד.

10,000 לקוחות לא טועים, ויזמקו לעולם לא תאבד את השירות האישי והמסור שלה, גם במספרים הגדולים. צרו איתנו קשר לכל שאלה, ונשמח לעזור גם לכם.