Site icon מקומונט גבעת שמואל

מגיל צעיר לזירת ההצלחה: הכירו את אקדמיית ה-MMA בגבעת שמואל

בגבעת שמואל פועלת מזה חמש שנים אקדמיית ה-MMA של אורי מזרחי, שמעניקה לילדים, בני נוער ובוגרים הזדמנות ייחודית לפתח מיומנויות חשובות דרך אימון באומנויות לחימה משולבות (MMA). באקדמיה לא מתמקדים רק בחיזוק הגוף, אלא גם בעבודה על ביטחון עצמי, משמעת עצמית, ושיפור הקשב והריכוז – תכונות שילוו את הילדים גם בחייהם האישיים.

צילום: באדיבות Team Mizrahi

אימון המתאים לכל ילד – ללא קשר ליכולות הקודמות

לאורך השנים, האקדמיה הצליחה לקדם ילדים עם רקע מגוון – החל מאלו שהגיעו עם כישורים טבעיים באומנויות לחימה ועד ילדים עם אתגרים כמו בעיות הקשבה וריכוז. אחד מהמאפיינים הבולטים של האקדמיה הוא ההצלחה המדהימה בקידום אישי של כל מתאמן. מורים, הורים ואפילו החברים הקרובים הבחינו בשיפור המשמעותי שהילדים עוברים בתהליך האימונים, הן ברמה הפיזית והן ברמה האישית.

במסגרת האימונים, הילדים לומדים מיומנויות רבות כמו חיזוק שרירים, שיפור הקואורדינציה, פיתוח יכולות חברתיות, וקריאת מהלכים מהירה. האימונים תורמים גם להתפתחות רגשית והעצמה עצמית, תוך מתן דגש על הנאה וחוויית אימון מעשירה. החוגים מותאמים לצרכים האישיים של כל משתתף, ובזכות כך האקדמיה גאה לציין הישגים מרשימים כמו זכייה באליפויות ארציות.

צילום: באדיבות Team Mizrahi
קבוצות אימון MMA לילדים, נערים ובוגרים. צילום: באדיבות Team Mizrahi

למעשה, עד כה, חמישה ילדים מהאקדמיה כבר הצטיינו והגיעו למעמד של אלופי הארץ, הישג שמדבר בעד עצמו. מעבר להצלחה בתחרויות, ילדים רבים מדווחים על שיפור משמעותי בביטחון העצמי וביכולת התמודדות עם מצבים שונים בחיי היומיום. אם אתם מחפשים עבור ילדיכם מקום שבו יוכלו לצמוח, להתחזק, וללמוד כלים חשובים לחיים, אקדמיית ה-MMA של אורי מזרחי היא המקום המושלם לכך.

בואו לחוות את ההצלחה מקרוב

האקדמיה מקיימת את האימונים ב”בבית הירוק” וב”בבית השקוף“, שני מתחמי ספורט מודרניים המצוידים במתקנים ובציוד ברמה הגבוהה ביותר. כל אימון מתקיים באווירה בטוחה ותומכת, כאשר לכל מתאמן ניתנת תשומת לב אישית המבטיחה התקדמות עקבית תוך שמירה על כושר גבוה.

אורי מזרחי עם המתאמנים הצעירים. צילום: באדיבות Team Mizrahi

כיום לוקחים חלק בחוגי האקדמיה כ-120 ילדים וכ-80 בני נוער ובוגרים. האימונים מתאימים לכל הגילאים ומציעים הזדמנות ייחודית ללמוד הגנה עצמית, לחזק את הגוף, לשפר את הביטחון העצמי, ולרכוש מיומנויות חדשות שיעמדו לרשותם גם מחוץ לזירת האימונים.

 

אתם מוזמנים להצטרף למשפחת אקדמיית ה-MMA של אורי מזרחי באמצעות מערכת החוגים של מתנ”ס גבעת שמואל, ולתת לילדיכם את ההזדמנות להתפתח באחד מהתחומים המאתגרים והמועילים ביותר.
לשאלות ופרטים נוספים: אורי מזרחי – 058-7777-750