Site icon מקומונט גבעת שמואל

לטפל בכל בעיה רפואית ביעילות

דיקור סיני
Credit: Pixabay.com

ישנם לא מעט דרכים לטפל בכל בעיה רפואית, בין אם זה ללכת לרופא, לקחת תרופות וכן ישנה גם את הדרך של רפואה אלטרנטיבית, אחת הדרכים המעולות והיעילות לטפל בכל בעיה רפואית שנגרמה לכם זה באמצעות דיקור סיני. בדיקור סיני אנו נדקור את המטופל באמצעות סיכות או מחטים דקים במיוחד אשר מותאמות במיוחד לסוג הטיפול הנדרש, מטרתן של המחטים זה למעשה להעביר זרימת דם ואנרגיה למקומות שבהם אין אנרגיה ואין מספיק זרימת דם. כמו כן בהרבה פעמים המטופל ירגיש באופן מיידי הקלה באזור הנפגע אך ישנם מקרים בהם צריכים לחזור לטיפולים חוזרים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. לטיפול זה שלל סגולות רבים והוא הוכיח עצמו כיעיל בפני המון סוגי בעיות רפואיות. לשם כך תוכלו לפנות לזיו אלקלעי אשר הינו בעל ניסיון של מעל 23 שנים בתחום הרפואה הסינית, זיו עבר תאונת דרכים שבעקבותיה גילה את הקשר בין הגוף והנפש ומאז מטפל דרך הרפואה הסינית, ומשתמש בדיקור סיני, צמחי מרפא, וכלים טיפוליים ייחודים וכל זה תוך חיוך מדהים, דאגה לכלל מטופליו, יחס חם ותקשורתיות מדהימה וכן עבודה ממוקדת ומקצועיות מעל הכל.

כאבי שרירים ותשישות

פיברומיאלגיה טיפול זהו דבר אשר ברפואה המודרנית מתקשים לטפל וכן גם לאבחן, לרוב האנשים אשר סובלים מהתסמונת ירגישו עייפות, כאבי שרירים ובגידים ולמעשה שילוב של השניים. כמו כן הסובלים מן התסמונת ירגישו כאבים אשר יכולים להיות בכל החלקים בגוף, תשישות- יכולה להיות בלתי נגמרת ולחוש תמיד עייפים ותשושים, בעיות שינה- קושי בהירדמות בגלל כאבים, עייפות שמתעוררים ועוד, דיכאון- התסמונת אף עלולה לגרום לדיכאונות לא נעימים ולמצב רוח ירודים. פיברומיאלגיה טיפול כולל דיקור סיני מתמשך בהתאם למצב המטופל, דיאטות לשינוי התזונה, וצמחי מרפא. יש לציין כי אורך הטיפול אינו ארוך במיוחד ועשוי להשתנות בין מטופל למטופל. רונה שהייתה מטופלת בקליניקה סיימה את פיברומיאלגיה טיפול תוך חצי שנה וחזרה לאורח חיים בריא מאי פעם.

אחת הסיבות לחוסר פריון

אחת הסיבות הנוספות לכך שנשים לא מצליחות להיכנס להריון זה בגלל תסמונת השחלות הפוליציסטיות. דיקור סיני שחלות פוליציסטיות יכול לפתור לכן את הבעיה ולמעשה לגרום לכן להיכנס להריון, וכן שילוב של דיקור סיני עם צמחי מרפא סינים יכולים לעזור לכן לשקם את הגוף שלכם ולהיכנס להריון כמו שתמיד רציתם, כמובן באופן בריא ובצורה איכותית ושמרנית וטיפולים הולמים. לשם כך תוכלו לזיו אלקלעי אשר מתמחה בתחום הרפואה הסינית כבר מזה 23 שנה, זיו הינו בעל קליניקה לטיפול באמצעות דיקור סיני, צמחי מרפא ופועל לפי המסורת והרפואה הסינית, זיו מטפל בפיברומיאלגיה טיפול, דיקור סיני שחלות פוליציסטיות, ועוד מגוון רחב של מחלות ובעיות רפואיות, וזאת תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה, מקצועיות מרשימה והגעה לתוצאות במהירות ויעילות, תוך מתן פתרון עמוק ואיכותי להמון מחלות וכאבים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-2203683 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה ושאלה בנושא.