Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל התשובות שרציתם לקבל על חידוש אמבטיה

כמעט ואי אפשר למצוא אנשים שלא אוהבים אמבטיות ומחכים לשניה הראשונה לצלול אל תוך המים המרגיעים והחמימים עם קצף האמבט הריחני. ולכן, אותם אנשים, שהם רבים מאד, יבחרו תמיד לבצע חידוש אמבטיה במידה והאמבטיה נשחקה. כיום ישנן אופציות איכותיות מאד לחידוש האמבטיה ואינן מצריכות להפוך את הבית או את חדר האמבטיה לאתר בניה. ומיד תגלו איך גם אתם יכולים להתחדש באמבטיה מפנקת וחדשה.

קרדיט tooti-bath.co.il

חידוש אמבטיה בקלות – זה לא חלום, זאת מציאות

אנשים רבים בוחרים לשפץ את חדר האמבטיה ולחדש אותו בסגנונות רבים ומגוונים. בין אם אנחנו מדברים על בית חדש, ובין אם אנחנו מדברים על בית ישן כיום קל לשפץ את חדר האמבטיה במגוון של סגנונות ואופציות.

אנחנו יודעים שזה בלתי ייאמן אבל לא חובה כיום להפוך את הבית לאתר בניה או אתר שיפוצים על מנת באמת ליהנות מחידוש האמבטיה. אפשר לבצע הלבשת אמבטיה או לתקן שברי אמבטיה בשיטות ייחודיות וחדשניות ללא פירוק, וללא השבתת השגרה שלכם.

ההלבשה מתקיימת על אמבטיה קיימת, אמבטיה אקרילית המולבשת בצורה נוחה וקלה על האמבטיה השחוקה וכך, אתם מתחדשים באמבטיה מעוצבת חדשה. חידוש האמבטיות באמצעות ההלבשה היא שיטה מבוקשת ופופולרית מאד שהופכת את כל התהליך ליותר קל נקי ומהיר.

ישנה גם אופציה לציפוי האמבטיה וגם תהליך זה מתקיים באמצעות חומר אקרילי שהופך את האמבטיה הישנה יותר לחדשה. את הציפוי מבצעים באמצעות הסרת אבנית ושומנים, ליטוש, מילוי חריצים וסדקים ולאחרי כן התזה של חומר אקרילי לחידוש ולגימור מושלם.

חידוש אמבטיה – כך תשמרו על האמבטיה החדשה 

כדי שבאמת תוכלו ליהנות מהאמבטיה החדשה שלכם חשוב לתחזק אותה כראוי, והנה מספר טיפים מרכזיים לכך:

חידוש אמבטיה שנעשה באמצעות ציפוי מחייב תחזוק נכון של הציפוי באמצעות חומרי ניקוי רלוונטיים המתאימים לאקריל או אמייל. מומלץ לשים לב לתוויות על חומרי הניקוי ולהתייעץ עם אנשי המקצוע.

מדבקות למניעת החלקה על רצפת האמבטיה הורסות את הציפוי לצערנו. כיום אפשר לעצב אמבטיה שמלכתחילה תהיה מעוצבת עם מניעת החלקה ולהתקין גם בנוסף לכך, ידיעות אחיזה.

זה לא משנה אם חדר האמבטיה שלכם משופץ או אם הוא לא משופץ. חשוב לאוורר את חדר האמבטיה אחרי כל מקלחת. חדרי אמבטיה שנשארים רטובים יוצרים בקטריות וזיהומים ובעיות הרטיבות והלחות גורמים לנזקים רבים.

בוחרים באיכות חיים אחרת

כשאתם מבצעים חידוש אמבטיה אתם מבצעים צעד משמעותי וחשוב לאיכות החיים שלכם בבית, גם ברמה הבריאותית וגם ברמה האסתטית והפונקציונלית וחשוב לבחור את החברה הטובה ביותר, שתעניק לכם שירות מקצועי, לצד אדיבות, הכלה ומענה מלא על כל שאלה ושאלה.

תותי אמבטיות היא חברה בעלת ניסיון של שנים רבות בחידוש אמבטיה מכל סוג, ציפוי אמבטיה, חידוש הכיורים, תיקון חלודה באופן נקודתי והלבשת אמבטיה חדשה על אמבטיה קיימת. תותי אמבטיות מתמחה גם בחידוש כללי של כל חדר האמבטיה ומבצעת עבודות למניעת החלקה לפי תו תקן פורמלי ומאושר. לחברה ניסיון וידע של שנים בציפויים גם במערכות מורכבות ומשתמשת בחומרי גלם מהטובים ביותר הנבחרים בקפידה