Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפולי יופי לגברים, שכדאי לך לנסות!

האם קשה לך להתמודד עם אובדן גמישות העור? אולי אתה מנסה לשפר את הביטחון העצמי שלך? או שאתה פשוט משתוקק לטיפוח קבוע? טיפולי יופי לגברים יכולים להיות המענה הנכון כדי לשפר את ההערכה העצמית שלך, ולהציע לך מראה רענן ומטופח שיאפשר לך להרגיש במיטבך.

צילום: FREEPIK

גברים מודרניים רוצים להתבגר בחן

לייזר לגברים להסרת שיער או פילינג פנים לגברים לשיפור איכות העור, הם חלק מטיפולי היופי הזמינים, שעוזרים לגברים לעשות בדיוק את זה, להתבגר בחן! כשאתה מצויד בהבנה טובה יותר על אפשרויות הטיפול השונות הזמינות היום בשוק היופי לגברים, בתוצאות שהן יכולות להציע לך ולמי הם מיועדים, ואתה גם נעזר בהם – תוכל להבטיח שתמשיך להיראות טוב גם בחלוף השנים.

טיפולי יופי לגברים ומה הם יכולים לעשות למענך

בין אם אתה רוצה עור פנים מלא יותר, לסת מסותתת יותר או עור חלק משיער, יש טיפול מתאים שיכול לעזור לך. כל פרוצדורה, כמו למשל לייזר לגברים שמחפשים הסרת שיער עודף,  תספק לך תוצאות ספציפיות משלה, החל ממראה רענן וצעיר יותר ועד לשיפור סימטריית הפנים.

הנה כמה מהיתרונות של טיפולי היופי הנפוצים ביותר לגברים, שכדאי לך לנסות.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר לגברים, נמצאת במגמת עלייה. הליך זה מציע לגברים עם שיער לא רצוי אפשרות קלה ויעילה יותר לטווח הארוך. רוב המטופלים מוצאים שהטיפול בלייזר פחות כואב מהטיפול בשעווה, ומעדיפים טיפולי לייזר כדי להשיג תוצאות ארוכות טווח.

הסרת שיער בלייזר לגברים מיועדת למצבים של עודפי שיער בפנים (למשל בין הגבות), בגב, בחזה, בבטן או בכול אזור אחר בגוף. יש גברים שבוחרים להסיר שיער כדי לשפר את מראה השרירים, להפחית גירויים ושפשוף או לשפר את המראה הכללי. אחרים, מסירים שיער לא רצוי מהפנים כדי ליהנות מטיפוח פנים קל יותר או למנוע שער חודרני.

בדרך כלל, יש צורך בסדרה של כמה טיפולים להסרת שיער בלייזר לגברים, כדי להפחית את צמיחת השיער באזור המטופל.

טיפולי עור

טיפולי פנים הפכו לבחירה פופולרית לגברים בכול הגילאים והם כוללים, מטיפולי ספא ופילינג כימי ועד למיקרונידלינג, להשגת עור חלק, מוצק, ובעל מראה הדוק ובריא יותר.

פילינג: טיפול זה הוא אופציה נהדרת לריענון ולחידוש העור. פילינג כימי מתון יכול לשפר פגמים בעור, להקטין את גודל הנקבוביות ולהסיר עור מת. פילינג בינוני או בינוני-עמוק, יכול לשפר את מראה הקמטוטים וכתמי השמש.

מיקרונידלינג: יכול לעורר ייצור קולגן ואלסטין, שתורמים ליצירת מראה צעיר יותר ועור מלא וחלק יותר. טיפול זה מתבסס על דקירות של מחטים עדינות היוצרות מיקרו פציעות בעור, ומעודדות את הדרמיס להתחדש ולתקן את עצמו באופן טבעי.

פיסול אף ללא ניתוח: אם אתה מתוסכל מגודל או מצורת האף שלך ואתם רוצים לשנות אותו בלי לעבור ניתוח, ההליך הלא ניתוחי לפיסול האף הוא מצוין עבורך. המטפל משתמש בחומרי מילוי עוריים המוזרקים לאזור האף, כדי ללוש ולעצב את האף מחדש וליצור את הצורה הרצויה שתספק אף חדש במראה טבעי. טיפול זה מתאים לגברים שעברו תאונת ספורט שפגעה באף שלהם.

טיפולי אנטי אייג׳ינג

טיפולי אנטי אייג׳ינג הם טיפולים מבוקשים לשיפור היופי הגברי המועדפים על גברים שמחפשים שינוי במראה טבעי, כאילו לא עברו טיפול.

טיפול בחומרי מילוי עוריים ובבוטוקס, הנעשה על ידי איש מקצוע מומחה, יכול לספק את רמת השיפור העדינה והרצויה, כזאת שתקשה על אחרים לדעת שעברתם טיפול כלשהו. הליכים שונים, כמו חומרי מילוי מתחת לעיניים או טיפול בקווי הפנים ובקו הלסת ללא ניתוח, הפכו פופולריים מאוד בקרב גברים בני המילניום החדש.