Site icon מקומונט גבעת שמואל

המידע הפנימי של הגיבושים נחשף

מדריכי אדרנלין כושר קרבי, יוצאי יחידות עלית, מגבשים במיל’ ואנשי ביטחון בפועל, התאגדו יחד על מנת לסקר לכם את המידע שיעשה את כל ההבדל.

מדובר ב-2 פיסות מידע מתוך עשרות אותם נעלה על הכתב על מנת להכיר לכם את הדגשים שיביאו להצלחתכם.

(א). קריטיונים: הגיבושים הצהליים בנויים מתכנים פיזיים,דינמיים ומחשבתיים כאחד, בעקבות כך, יש להכיר כי אין שום שוני בן טבלאות הניתוח של היחידות השונות, מסיירות העלית ועד לגדסרים המפוארים, הבנויים מ7 קריטיונים סה”כ ואותם תכירו כמועמדי אדרנלין, מנגד, לכל יחידה הקווים המנחים המייחדים דווקא אותה, על כן חייב להיות שוני נקודתי באמצעותו ידעו המגבשים מי מבן המאות שלפניהם מתאים לשורותיהם.

הדבר מתבטא ע”י תרגילים יוצאי דופן שלא עומדים בקנה אחד למול מבנה הגיבוש הבסיסי, כגון תרגיל ההתשה החדש של עוקץ, קשרי ההצלה של 669, הקאורדינציה של הימס ובוחן לוחם סיירת של הקומנדו.

כל אלו, לצד התכנים המובנים יעניקו למגבשים תמונת מצב לעניין התאמתכם ליחידה בצורה אינדיבידואלית ויחסית לאחרים.

גיבוש צה”לי. צילום: דובר צה”ל

מכאן שעליכם לנקוט שני מהלכים, האחד להצטיין בתכנים הללו, השני לעמוד ברמת התאמה מלאה בתכנים הייעודים של היחידה – איך עושים זאת, אנו נכין אתכם אליהן בצורה מבוקרת כחלק מקורס ההכשרה תחתינו.

(ב). צוותים: חברים מבחינתנו, את הפיסקה הזו תצלמו ותקראו כל בוקר מחדש, הפסקה שלשמה כתבנו פוסט זה, המידע המסווג, והמשמעותי שאותו אתם מחויבים להכיר !

לכל מועמד יש ניקוד וציון שניתנים לו בגיבוש, איך נעשה השכלול ומהם בדיוק, לא נוכל לפרט אבל את מהותם ובהחלטה משותפת מול בכירם בצה”ל, אנו מעלים היום על הכתב.

באמצעות שני אלו, לא רק שיאתרו מי מכם מתאים לשרת ביחידה, אלא, ייקבע גם איזה תפקיד תעשו זאת; כיום כל יחידת עלית מורכבת משלושה צוותים כאשר המוביל שבניהם הוא צוות ה*  שעל מנת להפעיל אליו עליכם לקבל את הדירוג והציון הגבוהים ביותר בגיבוש ובכך לזכות בהכשרה יחודית ומבצעים חוצה קווי אויב.

באותה נשימה יש לציין, שישנם יחידות מעטות שעל מנת להתקבל לצוות זה, יידרש מכם לעבור מיון פנימי נוסף שכל מה שחוויתם עד כה יהא כבדיחה לעומתו, למשל צוות *** של שייטת 13, ה** של יחידת דובדבן, סיירת ** של יהלם ועוד.

האם ניתן להתכונן למיונים אלו – חד משמעית כן, כאשר מכאן והלאה את האחריות תפילו עלינו להגשים זאת.

 קורס הכנה ליחידיות עלית

אם אתם מבקשים הליך הכשרה אשר ילווה אתכם ממעמד הצו הראשון ועד לגיוסכם בפועל, תוך הענקת ארסנל כלים יוצא מגדר הרגיל ובמתכונת קורס הכשרה פורץ דרך ליחידות החוד הצהליות, וזה אשר עד היום עומד ברף התוצאות הגבוה בישראל ומזה עשור, מקומכם איתנו.

אדרנלין כושר קרבי – קורס ההכנה הבלעדי בישראל  לשירות משמעותי ביחידות הקצה הצהליות, לאימון ניסיון ללא עלות, חייגו 0555692456 או לחצו על הביטוי “כושר קרבי” בראשית המאמר, הכנסו לאתר השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם