Site icon מקומונט גבעת שמואל

גמילה – הדרך אל החיים החדשים שלכם

להודות שאתם מכורים למשהו זה לא דבר פשוט. למעשה, זה גם השלב שבו רוב האנשים מבזבזים הכי הרבה זמן. יחד עם זאת, בחייו של כל מכור יש גם רגעים צלולים שבהם הוא מודה, לפחות בפני עצמו, באמת. זה נשמע לכם מוכר? ברור לכם שאתם סובלים ממקרה של התמכרות לכדורי שינה? או שאתם מכורים לחומרים אחרים שמשפיעים על חייכם? אם כך, טבעי שגם אתם תרצו לשנות את המצב. זה לא גורל להיות מכור, ובסופו של דבר, הדברים הם כן בידיים שלכם. אומנם גמילה ממצב של התמכרות לכדורי שינה ומהרבה חומרים אחרים אינה פשוטה, אך זה אפשרי. יחד עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד כוח הרצון יספיק, שכן התמכרות זו בעיה מורכבת מאוד. לכן נשאלת השאלה: איך בכל זאת עושים את הדרך הארוכה הזאת ומצליחים להיגמל? מרכז גמילה הוא התשובה.

למה מרכז גמילה יכול לעזור?

בין אם אתם חושבים לפנות אל מרכז גמילה מאלכוהול פרטי ובין אם אתם מכורים לחומרים אחרים ולכן אתם מחפשים מרכז גמילה, דעו שזו הדרך. במרכז גמילה, לפני הכול, לא שופטים אתכם ומבינים היטב את הבעיה שממנה אתם סובלים. בנוסף, אם תפנו אל מרכז גמילה מאלכוהול פרטי תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מקיף. כלומר, מצד אחד המענה יכלול את המענה להתמודדות הפיזית שלכם, אך מצד שני, יש כאן מקום גם להתמודדות הנפשית. פעמים רבות המכורים מצליחים להתמודד עם החלק הפיזי של הדברים אך החלק הנפשי מפיל אותם שוב ושוב אל אותה ההתמכרות. זה מה שטוב במרכזי גמילה מקצועיים, שכן המענה כאן הוא כולל ועוטף. זה אומר שאתם תמיד תרגישו שיש מי שעוזר לכם ושיש מי שמבין אתכם. עבור מכורים לחומרים שונים התמיכה הזאת יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה ובין התדרדרות במצב. לכן חשוב לדעת שהאפשרות הזאת קיימת ובהחלט רצוי לנצל אותה.

גמילה בכל גיל

אתם צריכים לעבור גמילה מהרואין? אחד מהחברים הכי טובים שלכם מכור לחומר הנוראי הזה? חשבתם לרגע להרים ידיים, כי הוא מכור כבר שנים אז אין לו סיכוי להיגמל? זו טעות. גמילה מהרואין, כמו מכל חומר אחר, אפשרית בכל גיל. משמעות הדברים היא שאף פעם לא כדאי להרים ידיים. אומנם זה נכון שרצוי לפנות לגמילה מיד כשמבינים שיש בעיה, אך לא תמיד זה מתאפשר ולעיתים העניין נדחה. יחד עם זאת, אפילו אם מדובר על אדם שמכור כבר שנים, נסו לעזור לו והפנו אותו אל מרכז גמילה מוביל, כי זו דרך הנכונה.