Site icon מקומונט גבעת שמואל

בשביל מה צריך לדשן אדמה?

בית אמריקאי

בית אמריקאי טיפוסי בפרברים. צילום: Pixabay

הזנה קבועה של האדמה עם דשן איכותי שתואם את התנאים בשטח ואת סוג הצמחייה תביא לתפוקה טובה יותר. דישון של האדמה מאפשר לנו להעניק לצמחים את המינרליים להם הם זקוקים בכדי למצות את פוטנציאל הצמיחה. באמצעות דישון אנחנו יכולים להיות רגועים בידיעה שהצמחים שלנו מקבלים את כל הדרוש לצמיחה ועמידות בפני מזיקים. מחפשים דשן נוזלי לגינה או רתכת co2 חד פאזי למפעל? חברת בני וליד פריד דיאב בע”מ היא המקום בו תמצאו מענה מקצועי, מהיר, מדויק וסבלני, החברה מתמחה בחקלאות, גינון, אינסטלציה, כלי עבודה, ציוד טכני.

בשביל מה צריך דשן?

אם חשוב לכם לשמור את האדמה שלכם פורייה, עשירה ומניבה – עליכם להזין אותה באופן קבוע. דישון מאפשר לאדמה שלכם לספק תנאים אידאליים לצמיחה. את הדשן חשוב להתאים לסוג הצמחייה, קיים דשן שמיועד לדשא, דשן נוזלי מומלץ בעבור צמחי תבלין וירקות, דשן לעצים, דשן לפרחים וכן הלאה. שימו לב, יש להקפיד על שימוש מדויק בדשן. הקפידו לקרוא בעיון את ההנחיות של היצרן והשתמשו במוצר בהתאם.

מה זה דשן אורגני ומתי נבחר בו?

הדשן האורגני מתבסס על רכיבים טבעיים כמו צמחים, זבל של חיות, ענפים, תוצרים של בעלי חיים. כל החומרים הטבעיים עוברים תהליך פירוק מיוחד שהופך אותם לדשן אורגני טבעי. בעזרת דשן אורגני אפשר להפוך כל קרקע לאיכותית יותר. אם אתם מחפשים דשן נוזלי מומלץ לגינת ירקות או לאזורים עם מי תהום – כדאי לבחור בדשן אורגני. הדשן האורגני נחשב לבחירה ידידותית לסביבה. דשן מלאכותי מיועד לצמחי נוי ופרחים, אין לדשן בדשן מלאכותי צמחי תבלין או ירקות שמיועדים לאכילה. שימוש קבוע בדשן אורגני צפוי להפחית את הצורך בחומרי הדברה.

איך משתמשים בדשן נוזלי?

אם נרכוש דשן נוזלי מומלץ נקבל בקבוק עם תרכובת נוזלית. בניגוד לדשן מוצק שיש לערבב אל תוך האדמה, את הדשן הנוזלי אנחנו מערבבים עם מי ההשקיה או מתיזים על האזור הרלוונטי. אתם בוחרים בין דשן נוזלי שצריך לערבב עם מים, דשן נוזלי מוכן לשימוש, דשן באבקה שצריך לערבב עם מים. הדשן הנוזלי נחשב קל מאוד לשימוש ואתם יכולים להפוך את השימוש לפשוט וקל עוד יותר. עם חשיבה יצירתית תתכננו לעצמכם מערכת השקיה ודישון בהתאמה אישית. עבודה מדויקת עם מתכת בשילוב רתכת co2 חד פאזי לחיבור בין החלקים חוסכת לכם זמן וכסף. חייגו עכשיו אל חברת בני וליד פריד דיאב בע”מ להדרכה על דישון, ציוד השקיה, כלי עבודה.