Site icon מקומונט גבעת שמואל

בצל החדשות הכואבות פתחו התלמידים בגבעת שמואל את שנה”ל תשפ”ה

הבוקר נפתח בהתרגשות עבור אלפי תלמידים והורים בגבעת שמואל, במקביל לכאב על החדשות הקשות בנושא החטופים והדיווחים על הפיגוע הקשה באזור תרקומיא, בו נהרגו שלושה שוטרים ישראליים.

פתיחת שנה לכיתות א’ בביה”ס כנפי רוח. צילום: מקומונט גבעת שמואל

בגבעת שמואל לומדים כ-1,355 ילדים בגני הילדים העירוניים ועוד כחמשת אלפים תלמידים נוספים בבתי הספר, אשר התחילו את שנת הלימודים תשפ”ה תחת עינם הפקוחה של 1,100 אנשי ונשות צוות חינוכי מקצועיים ומסורים, המבטיחים שנה פוריה ומוצלחת. מדובר במספר משמעותי של אנשי צוות שמבטיחים שכל תלמידה ותלמיד יקבלו את התמיכה וההכוונה שהם זקוקים לה.

מתוך כלל התלמידים, 484 ילדים עולים לכיתה א’ ומתחילים את המסע שלהם בבית הספר היסודי ועוד 35 תלמידים נוספים שמצטרפים למערכת החינוך בגבעת שמואל, אחרי שעלו בקיץ האחרון עם משפחתם וקבעו את ביתם בעיר. מדובר בצעד משמעותי ומרגש עבור התלמידים הצעירים, כמו גם עבור ההורים, שנכנסים לשלב חדש ומשמעותי בחיי המשפחה.

ראש העיר גבעת שמואל, יחד עם גורמי חינוך בעירייה, סיירו הבוקר בבתי הספר יחד עם המורים והגננות על מנת לברך את התלמידות והתלמידים ואת הצוות החינוכי, ולאחל להם שנה מוצלחת, מלאה בלמידה והעשרה.

לא שוכחים את החטופים. צילוםף דוברות גבעת שמואל
צילום: דוברות גבעת שמואל

במהלך ביקורם, ניתנה תשומת לב מיוחדת לשיפור התשתיות ולהתאמת המוסדות לצרכים המודרניים של התלמידים, כולל שדרוג מתקנים פיזיים, הרחבת תוכניות לימודים והטמעת טכנולוגיות חדשות בכיתות הלימוד.

בגבעת שמואל, מערכת החינוך העירונית ידועה בשיעור ההצלחה הגבוה שלה ובמגוון הפעילויות החינוכיות והחברתיות שהיא מציעה ובאחוז הגיוס המשמעותי הגבוה. העירייה מתגאה בהשקעתה הרבה בתחום החינוך, והיא פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם ההורים, התלמידים והצוות החינוכי על מנת להבטיח סביבה לימודית תומכת, בטוחה ומתקדמת.

בין המברכים את התלמידים לשנת הלימודים החדשה היו גם חברי מועצת העיר ובהם שמוליק מאירוביץ, שסיפר נרגש על מפגש שהיה לו עם זוג הורים צעירים המתגוררים בעיר, שזה עתה הכניסו את בנם לכיתה א’ – וזאת אחרי שהם הכירו באחת מפעילויות הפנויים-פנויות אותן הוא מוביל בגבעת שמואל, ושאמרו לו “שגם לו יש חלק משמעותי וזכות גדולה בדבר הזה”.

חברי מועצת העיר גל לנצ’נר ועדי גרוס. צילום: מקומונט גב”ש

חבר מועצת העיר, רו”ח גל לנצ’נר כתב בפוסט מרגש: “אני מאחל לילדי גבעת שמואל שנת לימודים מוצלחת ושכל ילד ידע שאומנם מספיק מבוגר אחד שיאמין בו אבל כאן בגבעת שמואל כולנו מאמינים בילדים שלנו. התמיכה היא עצומה מרמת המורים, הצוות המקצועי ונבחרי הציבור. אני גאה להיות חלק מהעיר הנפלאה הזאת”.

חבר מועצת העיר עדי גרוס שמר על אופטימיות אך שילב גם מעט ביקורת על הנעשה בעיר וכתב: “יש לנו מערכת חינוך נהדרת, אבל לצערי הרב המון תקלות שלא היו בעבר. גן שלם בנריה ועוד צהרונים שלא צפויים להיפתח, בעיות חניה להורים שמורידים את ילדיהם בבית הספר ועוד.” עוד הוסיף גרוס וסיפר: “היום בזמן שסיירנו בבתי ספר לא מעט הורים פנו אלינו עם בעיות של שיבוצי גנים וגנים שלא מוכנים. השקענו כסף רב בשיפוצים במהלך הקיץ. אני מאחל הצלחה לילדים שלנו ואנו מחכים לשמוע מכם ההורים.”