Site icon מקומונט גבעת שמואל

אפשר לחיות ללא התמכרויות ולנצח בגמילה

אפשר לחיות ללא התמכרויות ולנצח בגמילה

קרדיט: CANVA

גמילה מהתמכרויות בכלל ומהתמכרות לאלכוהול בפרט היא ללא ספק אחד הצעדים הנועזים שאדם מכור יכול לעשות למען עצמו, בעיקר משום שזה אומר להתמיד בכך לכל אורך החיים, גם כשקורים משברים שכל אחד עובר. התגובה שלנו בזמן משבר כזה היא זאת שקובעת עד כמה הפנמנו את ההתגברות שלנו על ההתמכרות ועד כמה אנחנו חזקים ויכולים להמשיך הלאה בחיים נקיים מהתמכרויות מזיקות. בשביל זה נחוץ טיפול מקצועי שמקיף אתכם 24 שעות ביממה לשלבים הראשונים של ההתנקות מהחומרים האסורים ולהמשך הגמילה מאלכוהול. כשאתם שוקלים לעשות את הצעד החשוב ביותר בחייכם, עומדים לרשותכם כמה מרכזי גמילה מאלכוהול במרכז שהטיפול בהם מתחיל בתקופת התנקות מפוקחת על ידי רופאים ואנשי מקצוע, ונמשכים בהשתתפות בטיפולים פרטניים וקבוצתיים על מנת להמשיך את התמיכה הנדרשת לכם. מרכז גמילה רנסנס – ויקטוריה מוקדש לטיפול בהתמכרויות שונות, גם מאלכוהול, לאשפוז להתנקות מהחומרים המזיקים ולאחר מכן להתאמת תכנית גמילה מהתמכרות לפי הנתונים והצרכים שלכם.

תכניות הגמילה היעילות ביותר

כבר שנים רבות אנחנו יודעים שהגמילה שנמשכת כל החיים מציבה אתגרים רבים שמחייבים תמיכה ומעטפת של שירותים כדי שתוכלו לצלוח את המשברים היומיים מבלי למעוד שוב. אחת התכניות היעילות ביותר שמוכרת לאנשי מקצוע היא תכנית 12 הצעדים. היא מותאמת לסוגים שונים של התמכרות, מאלכוהול או מסמים. בשנים האחרונות נפוץ גם השימוש בקנאביס בגלל המיתוס שמדובר בחומר שאינו מזיק ולאן קיימת גם תכנית 12 הצעדים לגמילה מקנאביס. בתכנית זאת יכולים להיעזר כל מי שהבין שהתמכרות זאת מזיקה מאוד כמו כל סם קשה אחר משום שהיא דוחפת אנשים להשיג אותו בכל מקום, לבזבז כסף ולשבש את החיים ואת השגרה כדי להשיג אותו. תכנית זאת מסייעת לרבים בכל רחבי העולם לצאת מההרגלים המזיקים שלהם ולהחלים בצורה מעוררת הערכה ולחזור לחיים.

לסמוך על עצמכם ולהחלים

החלמה מהתמכרות היא כמו החלמה ממחלה, משום שהתמכרות מוכרת ככזאת במקרים אבים. לכן, נחוץ צוות של אנשי מקצוע שמלווים אתכם בייעוץ ובהאזנה, בטיפול ובתמיכה מקצועית בכל שלב שאתם עוברים במהלך ההחלמה. אם אינכם רוצים להישאר לבד תמיד יימצאו לכם קבוצות טיפולים לפי התאמה ונתונים שונים שלכם ושל מצבכם, כדי שתוכלו להיעזר בכך בכל יום שבו אתם זקוקים לכך. התחושה שאינכם לבד היא זאת שקובעת את הצלחתכם להיגמל ולפתח שגרת חיים חדשה. מרכז הגמילה רנסנס – ויקטוריה מוקדש לשיטות טיפול בהתמכרות שעוזרות לכם להיגמל ולקבל ליווי לכל החיים.  חייגו אלינו 1-800-205-077