Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לתכנן את שגרת הבטיחות במקומות העבודה

קרדיט - pixabay

במקומות עבודה רבים, הצורך לשמור על חוויית עבודה בטוחה הופך להיות רלוונטי יותר מאי פעם, בעיקר בגלל שורה ארוכה של מקרי ליקויי בטיחות שפגעו בחייהם של עובדים רבים בענף הבניה והתעשייה. היום, דרישת בטיחות בסיסית מגיעה כל הדרך מהמחוקק וכתובה בספר החוקים של המדינה, ולכן חשוב שגם אתם תעמדו בסטנדרט בטיחות גבוה על מנת לקבל אישור להפעיל את הצוות שלכם בעבודה. לכן, חשוב לעבוד ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע”מ כדי לבנות את סביבת העבודה הבטוחה ביותר לצוות שלכם.

התאמה לסגנון העבודה

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כאשר אתם מתכננים את הפרוייקט הבא שלכם, היא מה הוא אופי העבודה בפרויקט- לפי אופי הפרויקט עליכם לבנות הדרכות בטיחות המבוססות על סגנון העבודה ועל בסיס המטרות המקצועיות של אנשי הצוות באתר, ולכן, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לקבוע באופן נכון ורלוונטי מה היא ההדרכה שאתם צריכים להזמין לטובת הבטיחות של אנשי הצוות שלכם.

בניית תוכניות שנתיות

על בסיס ההבנה שאתם ואנשי המקצוע שאיתם אתם עובדים מגבשים, תוכלו גם לתכנן את ההדרכות השנתיות בעסק בכל מה שנוגע לסטנדרט בטיחות. החל הדרכות בגובה לעובדים ספציפיים שמתפעלים עגרונים, ועד להעברת הדרכת כיבוי אש שנתית לכל אנשי הצוות של החברה, אתם בתור בעלי עסק תצטרכו להבין איך להכניס בלוח השנה את כל ההדרכות החשובות הללו מבלי לפגוע או לעכב את שגרת העבודה השוטפת. עליכם לפרוס בצורה הגיונית את הדרכות הבטיחות לאורך השנה, כך שהעובדים שלכם תמיד ישמרו על רמה גבוהה של דריכות ויהיו מודעים לסכנות שקיימות בתוך מקום העבודה שלהם וכיצד להתמודד איתם.

האצלת סמכויות לאחראים על תחומים שונים

אלמנט נוסף וחשוב מאוד בשביל ליצור סביבת עבודה בטוחה, הוא מינויים אישיים והאצלת סמכויות- אם אתם לא יכולים להיות כל היום במפעל או באתר, עליכם למנות עובד אחראי שהוא יהיה ממונה בטיחות אש ויהיה עליו לדאוג ולוודא שיש סטנדרט בטיחות גבוה. במקרה של כשל או תקלה ספציפית, הממונה מעיר לעובדים, מנחה אותם ואף עוזר להם לשמור על נהלי בטיחות מוקפדים כחלק משגרת היומיום בעבודה שלו.

הצוות המקצועי שלנו, בחברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע”מ תוכלו למצוא פתרון שמתאים לכל עסק ולכל סיטואציה, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתהיה לכם את תוכנית הבטיחות השנתית הנכונה ביותר שתתאים בדיוק לצוות שלכם, על בסיס שנים רבות של עבודה מקצועית בתחום והיכרות עם דרישות החוק. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה 08-6767410.